woensdag 20 juni 2012

Be-YOU-tiful

Hehe, eindelijk weer eens een blogpostje van mij. Ben door drukte met van alles en nog wat, echt nergens meer aan toegekomen de laatste tijd en bloggen stond dus ook op een heel laag pitje. Ik ga mijn best doen om overal weer langs te komen :)
Op het Creabestforum doe ik mee met het Scrapkampioenschap; dit houdt in 25 LO''s maken in een maand tijd. Vanochtend had ik onderstaande LO gemaakt nav een sketchopdracht:

(klik op de foto om m groter te kunnen bekijken)



En van dichtbij:









Voor deze LO heb ik het volgende gebruikt:

Dessinpapier van My Mind''s Eye (So Sophie)
randpons van Martha Stewart
veel bloemetjes
hartjes
journalingkaartje van October Afternoon
Sticker ook van OA
beige kant
zilverkleurig juteband
chipboardletters en minialpha''s
swirlstansje
zwarte fijnschrijver

Op de foto mijn grote dochter :) De journaling is afkomstiguit de songtekst van een liedje van Marco Borsato; "Dochters''

De titel van deze LO heb ik geleend van een scrapdinnetje van het SNNforum ;)

Dit was het voor nu.

Groetjes en fijne dag iedereen,

Brenda


16 opmerkingen:

Maaike Duijndam zei

wauw prachtige lay-out Brenda!!

Boukje zei

Mooie layout, mooi dat oranje bij het blauw! 'k Zag al bij Creabest dat je bezig was met het Scrapkampioenschap, leuk!
Groetjes Boukje.

Anneke. zei

Leuk om weer eens zo'n prachtig creatie van jou te zien, Brenda! Ben blij dat ik niet de enige ben die tijd te kort heeft ;). Je LO is schitterend!
Groetjes Anneke.

Cornelie zei

Da's een hele uitdaging 25 stuks, jeetje!!
Deze is heel mooi geworden!! Prachtig papier!
Volgens mij ligt het aan de tijd van het jaar de drukte!
Groetjes Cornelie

Connie zei

Ooooooooh wat is ie schitterend Brenda! Noordwolde gaat de eer hoog houden met het scrapkampioenschap hahaha!

Wiebine zei

Mooie layout Brenda en mooi papier heb je er ook voor gebruikt. Die gesculpte rand, zit die in het papier ? of heb je die zelf gemaakt ?
groetjes,
Wiebine

M@rjan zei

Super, zoals altijd! Die bloemen cluster staat er perfect op en ik vind de songtekst zo passend! Een mooie en liefdevolle lay-out.

jannekevanveen zei

hoi brenda ik herken het ik heb de laatste tijd ook niet geblogt en gescrapt gewoon geen tijd gehad en 25 lo's in een maand is best veel haha dat lukt me helemaal nu even niet maar je hebt een schitterende lo weten te maken echt heel mooi om te zien succes met de wedstrijd liefs janneke

Agnes zei

Hij is prachtig ,ontroerend gewoon !

Gerdine zei

Pff, 25 LO's! Succes! Ik doe het je niet na (al maak ik sowieso geen LO's, maar met kaarten zou het me ook niet lukken..) Maarre, deze LO is erg gaaf! En wat kun jij mooi schrijven! Leuke titel!

jacqueline zei

25 in 1 maand??????
maar jeetje zeg wat een schitterende LO heb je gemaakt.
Prachtige details en hele mooie kleuren en prachtige foto's.
Vind de tekst ook onzettend mooi.

Groetjes Jacqueline

Wilma zei

Mooie liefdevolle lo! Warme kleuren en de bloemen zo bij elkaar .... prachtig!

José zei

25 LO's in een maand??? Jeeminee Brenda, dat is een huzarenwerk! Succes ermee hoor.
Ik vind je LO prachtig. Heel mooi geheel en wat een leuke foto's van je mooie dochter!

Nadine zei

Poeh 25, wat een uitdaging in een maand. Ik zou het in een jaar al lastig vinden! Hij is wel prachtig. leuk ook met die tekst van Marco erbij!

Chantal zei

Wat een mooie lay-out! Geweldig om een liedtekst als journaling te nemen! Toppertje hoor!
Groetjes,
Chantal

Scraplijn zei

Prachtig en die titel, zeer bruikbaar voor zo'n mooie dachter. Ik wil hem ook wel een keer lenen!!!