zondag 24 juni 2012

Big Huge Hugs ~ Liftchallenge #19

Zo, was ik weer even. Wat een scrapweer vandaag zeg ;) Heerlijk! Ik zag op het blog van De Liftchallenge weer een leuke kaart staan die gelift mocht worden. Ik zag wel al dat naaiwerk op de te liften kaart en hoewel het niet verplicht was om dit terug te laten komen op je kaart, ben ik toch met naald&draad aan de gang geweest. Verder ook nog wat zitten stempelen en embossen, al met al nog een heel project geworden. Dit is m: (klikken=grotere foto)



De tekst op de cirkel en de bloemetjes&vlinder op de labels heb ik gestempeld en embosst:


Gebruikte materialen:
wit cardstock, dessinpapier van Basic Grey, gele &roze papier weet ik niet meer, randpons Martha Stewart, tekststempel, bloemetjesstempel&vlinderstempel (?), perlenpen voor de bloemetjes, clear embossing ink van Tim Holtz, embossing poeder "seafoam white", wit lint voor het randje en door de labels, verder wit en donkerroze garen voor de gestikte randjes.

Dit was het weer voor nu.

Bedankt voor het langskomen op mijn blog,

Groetjes,Brenda

14 opmerkingen:

Klaske zei

leuk kaartje Brenda. mooi papier! is idd zwaar knutselweer ;-)

Juisie zei

Mooi achtergrond papier zeg, en die bloemen zijn ook echt heel gaaf. Het was een mooi projectje hè, die liftkaart, ideaal voor deze druilerige zondagmiddag! groetjes Joyce

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Brenda! Mooi met die stiksels en wat zijn die bloemetjes leuk geworden!

M@rjan zei

Nee, dat was niet verplicht, maar is wel leuk als het gedaan wordt. Mooi die stiksels rond je cirkel. En verder... een goede lift! Fijn dat je meedoet met het Liftchallengeblog.

Jacquelien zei

Haha! Ieder nadeel heeft zn voordeel he (slecht weer= scrapweer yoehoe!)

De kaart is prachtig, het papier is erg leuk. Ik vind het vooral leuk dat je voor een zachte kleur roze hebt gekozen bij de donkere kleuren van het papier.

X Jacquelien

Cornelie zei

Veel werk idd, maar wel een super tof resultaat! Heel erg mooi, en tof dat je weer mee doet met de liftchallenge!
Groetjes Cornelie

Wendy zei

wat een mooie kaart.
Leuk al die labels die er op zitten.

Groetjes Wendy

Lean zei

Scrap weer was het zeker super gaaf kaartje heb je weer gemaakt!
groetjes,Lean

jacqueline zei

Wat een ontzettende mooie kaart is dit geworden brenda, prachtig de geembosde tekst en het genaaide.

Het weer is inderdaad bar en boos.

Groetjes Jacqueline

José zei

Hij is tof joh! Mooi de embossing op de tags en leuk papier heb je gekozen. Ook het stikwerk vind ik erg leuk, ook om de cirkel heen. Goeie lift Brenda en hartstikke leuk dat je weer met ons meedoet.

Nadine zei

Je hebt er zichtbaar veel werk van gemaakt, dat vinden we super leuk om te zien! Ik vind je kaart heel erg mooi geworden. De tekst komt ook heel goed naar voren en je papiertjes zijn weer goed bij elkaar gezocht, top! Leuk dat je weer met ons meedoet!

Elly van Trappen zei

Superleuk Brenda! En ja, het was echt scrapweer, ben zelf ook heerlijk de hele dag aan het knippen en plakken geweest. Dit is wel een hele leuke challenge, zal eens kijken of ik er ook een kaartje mee maken kan!~~
Groetjes Elly

Martine zei

Mooi kaartje geworden!
erg leuk papier ook!

groetjes martine

Brenda zei

Hartstikke leuk!!! Wat een heerlijk vrolijk kaartje!!
Fijn weekend, liefs die andere Brenda;-)