woensdag 27 juni 2012

Party of Five

De laatste LO gemaakt van de 25 deze maand. Heb even een overdosis layouts maken gehad geloof ik;)
Hieronder de laatste opdracht,waar het getal 5 in naar voren moest komen (het was de 5e editie dit jaar nl).

Klik op de foto om m groter te bekijken:




En een paar close-ups:












Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk opdrachten van de afgelopen weken in deze ene LO te verwerken:

1) lelijkste papier XX
2) verf linksboven in de hoek en boven de foto
3) ombre: bloemen en vlaggetjes
4)sketch XX
5) 1 gehaakte doily gebruikt
6) doosje XX
7)embossing: hartje linksboven geëmbost met seafoam white emb.poeder
8)Mask XX
9) sketch XX
10) 6 foto's: heb ik 5 gebruikt: op de foto's staan de 5 kleinkinderen van mijn ouders
11)inspiratie: de (ondeugende) twinkeling in de ogen van de 5 boefjes komt weer terug in de glitterbloemen en de blingswirls
12) letters: in titel en journaling
13)spel: Scrabble steentje rechtsonder op het papier
14)sketch XX
15:vlaggetjes: 5 vlaggetjes rechts van de foto
16)journaling: stempel is 5x5 groot
17)washitape: linksboven in de hoek
18)panpastels: heb lichtblauw en lichtgroen krijt aangebracht op het "fotorolletje" en uitgeveegd met mijn vinger
19) sketch XX
20) titel van een boek: "Party Of Five" van Brenda Scott Royce
21) achtergrond: bewerkt met shimmer mist
22) Canvas: journaling&stempel op canvas
23) hexagons zitten in het papier (rechts)
24 sketch XX

25) De 5 komt bij mij terug op de volgende manieren:

*Titel: Party of Five, slaat op de 5 kids maar ook op het jubileum van het 5e Creabest Scrapkampioenschap(want dat is toch ook een feestje??!)

*5 foto's met daarop 5 kids

*5 soorten dessinpapier gebruikt

*5 verschillende soorten bloemen (roosjes, Prima bloem met blauw hart, gele houten bloem, platte witte bloemen, prima bloemen met bling)

*5 vlaggetjes

*5 hartjes verdeeld over de LO (4 ad linkerkant en 1 onder de journaling)

* 5 tekststickertjes

* minidobbelsteentje met de 5 stippen naar boven

* de chipboard 5 in de titel.

*journalingstempel van 5x5 met 5 regels om te schrijven

* 5 vlinders in het papier (rechts)


Verder heb ik nog wat randjes gedistressed en geponst en geïnkt.
Ik geloof dat ik alles wel genoemd heb verder ;)


Dit was het weer voor nu. Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog :)

Groetjes en fijne avond nog,

Brenda

15 opmerkingen:

jannekevanveen zei

wauw geweldig heel mooi geworden gr janneke

Klaske zei

allemachtig, wat heb je veel teruglaten komen... en die hoeveelheid "vijven"... pffffff... als dat geen winnaar van het SK is, weet ik het ook niet meer ;-)

ik vind m supergaaf!!!

José zei

Jeetje wat een bonte LO zeg! Geweldig gemaakt; ziet er super uit.
Ik kan me helemaal voorstellen dat je de LO's zat bent Brenda!

Wendy zei

wauw prachtige lo

Groetjes Wendy

Anneke. zei

Jeetje, wat een opdracht. Prachtig gemaakt, Brenda! Je mag van mij de winnaar zijn....
Groetjes Anneke.

Nadine zei

Zo wat een uitdaging, maar wat een uitvoering! Geweldig gedaan! ZOveel details, erg leuk om naar te kijken!

Lisette Harzing zei

Ik vind hem super! Lekker vol en zo vintage.
Groetjes Lisette

Lean zei

hahahah dat was wel een hele lijst op 1 lo maar het is gelukt en een mooie lo geworden!
groetjes,lean

Wilma zei

Wauw, ben onder de indruk van je prachtige lo!!! Geweldig zoals je het getal 5 steeds hebt terug laten komen in alles. Zoveel te zien zonder dat het te druk is. Mooie kleuren, mooie foto, mooie stempel en en en....:-)
Van het lelijkste papier heb je een onwijs mooie lo gemaakt!

Miranda zei

Zo wat knap zeg!!! Zoveel lo's gemaakt! Deze is ook weer helemaal super!!!
Goed bezig!

Sandra1968 zei

Ik loop erg achter met het lezen van blogs, dus vandaar deze late reactie, maar wat heb jij de laatste tijd schitterende creaties gemaakt! Heel erg mooi.

En deze LO is super!

Groetjes, Sandra

Heidie zei

wat een mooie lo. leuk om te zien hoe je de 5 elke keer terug laat komen.

liefs Heidie

Chantal zei

Wow, je kan in ieder geval niet zeggen dat er niet is nagedacht over je lay-out ;-) Superleuk!
Groetjes,
Chantal

Romy zei

Zoveel opdrachten opvolgen en dan toch zoiets prachtigs maken...petje af hoor:) Je layout is super!

Scraplijn zei

Echt een supermooie lay out en wat een denkwerk heb je eraan besteedt! Geweldig!