maandag 2 juli 2012

een paar kaartjes...

Ik heb nog een paar kaartjes gemaakt die ik nog niet hier heb laten zien. Het zijn verschillende verjaardagskaarten: (even klikken op de foto als je m groter wilt bekijken)

Gemaakt met Bo Bunny papier:



De volgende met Oliver van Basic Grey:


Voor een jarig neefje:


Zie je het stoere kettinkje? Ooit eens op de route gekocht in een dollarstore. Leuk voor op een jongenskaartje.


Verjaardagskaartje met papier waar ik geen merk meer van weet:



En tot slot een geboortekaartje voor een scrapgenootje op het SNN-forum:

De vlaggetjes heb ik met 3Dtape opgeplakt, al zie je dat niet zo op deze foto (detailfoto net per ongeluk gewist van mijn camera ) Het papier is van een blok van K&Company.

Ik heb nóg een kaartje gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien hier. Nog even een paar dagen wachten tot ze de kaart heeft ontvangen :)

Dit was het voor nu. Fijne avond verder &bedankt voor het langskomen hier,

Brenda

17 opmerkingen:

jannekevanveen zei

mooie kaartjes heb je gemaakt!! gr janneke

xxx Myra xxx zei

erg mooi Brenda!

scraplouise zei

Ze zijn alle drie even mooi!.

gr.Louise

M@rjan zei

Gaaf gaaf gaaf! Heeel mooie kaartjes, Brenda en ja, dat kettinkje was een erg leuke vondst.

Nadine zei

Jij bent op dreef zeg! Wat ziet het er leuk uit en zo afwisselend! De derde vind ik het mooist, maar de tweede is super stoer, net als de laatste. Helemaal top!

Chantal zei

Het zijn weer prachtige kaartjes! Wat gaaf dat jij altijd van die mooie kaartjes zonder stempelafdruk weet te maken, het zijn altijd van die plaatjes!
Groetjes,
Chantal

José zei

Wat een gaaf stel kaarten Brenda! Ik zie diverse hele toffe details... het nonchalante stikwerk, de ketting, het romantische op de derde en de hele leuke vlaggetjes. Super!

Sandra1968 zei

Hele mooie kaarten!

Manon zei

Wat een gave kaarten zeg !!
Gr. Manon

hilde janbroers zei

geweldige kaartjes!!

hilde janbroers zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
jacqueline zei

Jeetje wat een prachtige kaarten zijn het geworde zeg.
Vind je eerste strik ook zoooo mooi met dat roze kreukellint, ik krijg het op een de een of andere manier nooit zo mooi voor elkaar.

Agnes zei

Allemaal weer mooi ,hoor !

Brenda zei

Hartstikke leuk joh!! Al die leuke details ik kan er wel naar blijven kijken!
Lieve groetjes Brenda

Wilma zei

Stuk voor stuk plaatjes van kaarten!!!! Leuke, mooie en stoere details.

Annemarie zei

Erg leuke kaarten Brenda!
Groeten Annemarie

Lisette Harzing zei

Je bent druk geweest,4 kaarten. Wat zijn ze leuk! Prachtige details.