vrijdag 20 juli 2012

" I do "...

Voor de cropdag van Scrapfever in juni j.l. had ik een workshopje uitgewerkt. Ik had van Chantal een fotolijstje gekregen, daar heb ik het glas uitgehaald, heb 2 metalen draadjes aan de achterkant bevestigd (hier konden later de labels met knijpertjes aan geklemd worden) en het lijstje (en de knijpertjes) zilver gespoten. Vervolgens 6 labels gesneden, waarvan ik er 3 heb voorzien van een fotootje. Alles aangekleed met embellies en een bijpassend lintje en klaar is het. Leuk om op deze manier onze trouwfoto's te gebruiken! Weer eens wat anders dan gewoon in een album : )



en van dichtbij:








Onze trouwtekst heb ik er ook in verwerkt : )





Dit was het weer! Bedankt voor het kijken hier en alvast een goed weekend of een fijne vakantie toegewenst!

Groetjes,Brenda

19 opmerkingen:

jannekevanveen zei

die is gaaf geworden fijn weekend gr janneke

jacqueline zei

Jeetje wat een geweldig leuk idee en wat super mooi gemaakt.

Groetjes Jacqueline

Lisette Harzing zei

Deze is echt super!!! heb je dat hangertje ook zelf gemaakt? Die is leuk zeg met dat hartje!

marian zei

Wat een super idee. Hij is heel erg leuk zo. Ik heb ook nog wat (lege) fotolijstjes liggen denk dat ik je idee wel ga "lenen".
Groetjes Marian

Corry zei

wat een leuk idee Brenda
erg mooi gedaan

Els zei

Super leuk dit idee en wat is het mooi he. Erg leuk om er dagelijks naar te kijken. Groetjes Els

Samantha zei

Hij is gaaf geworden!
Vind het een super leuk idee.

Die ga ik onthouden!

Liefs
Samantha

Chantal zei

Wat ontzettend leuk zeg! Zo kun je toch ontzettend veel kwijt en het ziet er erg leuk uit :-)
Groetjes,
Chantal

Lean zei

Leuk idee en heel gaaf geworden ook.
fijn weekend!

Nadine zei

Wat een gaaf idee! Erg leuk ook om gewoon aan iemand cadeau te doen! Mooi uitgewerkt en stijlvol in zilver, top!

ScrappyDoo zei

GEWELDIG wat een schitterende creatie. Wat is dat leuk voor aan de muur. Briljant!

Jolanda Cuper zei

Wow wat een super leuke creatie!
Prachtig met die vlaggetjes en knijpertjes!
Groetjes Jolanda.

Romy zei

Wauw, dat ziet er echt geweldig uit! Wat een gaaf idee! Het is een heel bijzonder aandenken aan de bruiloft zo!

Jetty zei

wauw wat ontzettend mooi!

José zei

Jeetje Brenda. Wat vind ik dit super, super, supergaaf gedaan! Dit is echt een juweeltje! Ben er echt helemaal weg van. Je kijkt je ogen uit. Leuk om jou in je trouwjurk te zien. Mooi bruidje!

Wilma zei

Wow, wat een super leuk idee en zo mooi gemaakt!!

Martine zei

Wat een ontzettend gaaf idee.
En ook heel leuk gemaakt!

Groetjes martine

Annemieke zei

Super cool! Echt wat een gaaf idee!! ziet er super uit.
Groetjes, Annemieke

Cornelie zei

Wat ziet dit er tof uit zeg!! helemaal leuk en heel mooi gemaakt! Top!