zaterdag 7 juli 2012

Mijn 25 ...

Hierbij nog even mijn 25 creaties van het Scrapkampioenschap van laatst op het Creabest-forum. Even klikken op de foto om m groter te bekijken ;)

1)gebruik je lelijkste papier en maak daar je mooiste LO mee. Dit hysterische papier had ik al heel lang liggen en vond dit heel geschikt voor deze opdracht ;)



2) Gebruik verf op je LO. Beetje kliederkladderLO geworden maar ik voldeed aan de opdracht: let even op het konijn dat languit op de tafel ligt (!)




3) gebruik "ombre" (kleurverloop) op je LO :





4) sketchopdracht:




5) Gebruik 5 doilies op je LO: bij mij zaten de doilies al in het papier, heel handig!




6)bescrap een cadeautasje of -doosje en gebruik minimaal 2 soorten dessinpapier en min. 3 bloemen:






7) gebruik embossing op je LO






8) gebruik een masker (sjabloon). Ik heb hierbij glimmermist gebruikt:




9) weer een sketchopdracht:



10) gebruik minimaal 6 foto's op je LO:




11) gebruik je omgeving (in je dorp/stad) als inspiratie. Dit kan van alles zijn, van een leuk doorkijkje tot een gebouw. Ik had, jawel, de kuilbult van de buurman gebruikt als inspiratiebron, of eigenlijk de oude banden die daar op lagen. En zie hier de LO die ik er mee gemaakt heb:






12) Maak een LO met letters maar zónder titel en zónder journaling:




13) gebruik en verwerk een van de volgende spellen op je LO: Mens erger je niet, Monopoly, Ganzenbord of Scrabble. Ik heb voor Scrabble gekozen:




14) weer een sketchopdracht:




15) gebruik 5 vlaggetjes (met zo'n hoekje eruit)






16) gebruik journaling op je LO (afmeting min. 10 x10 cm)








17) gebruik minimaal 30 cm washitape op je LO:






18) gebruik krijt,chalk of Panpastels op je LO:





19) weer een sketchopdracht. Deze LO heb ik al eerder eens op mijn blog gezet:




20) Gebruik de titel van een boek als titel of journaling op je LO. Het boek wat ik had gekozen was "Wings" van Danielle Steel. Het kleine meisje op de foto ben ik zelf, toen 5 jaar oud.




21) Maak je eigen achtergrond van je LO. De basis moet een effen vel papier zijn.

Lekker zitten kliederen met gesso en mist:







22) Bescrap een canvas. Ik heb een canvas van 20x20 gebruikt en die bestempeld met embossing ink en daarna embossing poeder (seafoam white) erover. Vervolgens distress inkt Wild Honey (Tim Holtz) eroverheen geblend.Zo komt het witte geembosste mooi uit.




23) gebruik minimaal 10 hexagons (zeshoeken) op je LO. Op de foto mijn (toen nog kleine) neefje(inmiddels 17) die in de USA woont. Heb de het roodwitblauw van de Ned. vlag en de Amerikaanse vlag terug laten komen op de LO.



24) nogmaals een sketchopdracht:





En tenslotte opdracht 25: laat het getal 5 terugkomen in je LO. (dit vanwege het 5jarig jubileum van het SK)

Heb overal de 5 terug laten komen, de beschrijving vind je hier  (klikken) En heb (op de sketchopdrachten na en opdracht 8 (mask)) alle opdrachten van het hele kampioenschap in deze LO verwerkt. Daar ging wel wat denkwerk aan vooraf!









Nou, dit was een heeeeeeeeeeeele lange post deze keer, maar wilde jullie toch even laten zien waar ik in de maand juni mee bezig ben geweest.

Bedankt voor het kijken en nog een fijn weekend verder,

Groetjes,Brenda

20 opmerkingen:

marian zei

Hoi Brenda, Jij bent GOED bezig geweest. Ik vind alles even mooi. En ze zijn ook zo verschillend, knap gedaan.Hier heb je heel wat uurtjes inzitten denk ik.
Groetjes Marian

Cornelie zei

Mijn hemel wat een werk!! Wat knap!! Opdracht voltooid, en HOE!! Wat mooi allemaal!! Ziet er echt super uit!
Je kaart/label voor Nadine is ook erg mooi geworden!! leuk zeg allemaal!!

Anneke. zei

Wat een ontzettend gaaf project, Brenda! Mijn complimenten. Stuk voor stuk ziet alles er schitterend uit.
Groetjes Anneke.

Els zei

Super wat een prachtige creaties en wat een werk om steeds weer iets op tijd af te moeten hebben.
Fijne zondag en groetjes Els

Wiebine zei

jeetje Brenda, wat veel zeg ! en stuk voor stuk erg mooi geworden, een hele prestatie hoor !
groetjes,
wiebine

M@rjan zei

Jeeeeetje! Hard gewerkt en prachtige werkstukken! Moest wel lachen om dat "hysterische papier", maar de Lo ermee is zeker mooi.

Nadine zei

Wauwie! Wat een werk heb jij verzet, en wat een mooi resultaat. Iets wat je altijd zult bewaren, prachtig!

Chantal zei

Wow, ontzettend knap hoor dat je al die lay-outs in een maand tijd hebt gemaakt. Het zijn stuk voor stuk plaatjes!
Groetjes,
Chantal

Tinie zei

Een hele lange post, maar wat heb je ons veel laten zien!! Dat is echt genieten! Prachtig gedaan!
groetjes Tinie

jacqueline zei

Zo dan jij bent echt GOED bezig zeg....jeetje meis wat veel en wat zijn ze allemaal gaaf, zo verschillend....super!

Groetjes Jacqueline

ScrappyDoo zei

Wat een heerlijk gevarieerd album krijg je op deze manier. Echt heel erg leuk! Allemaal!

Boukje zei

Ik vind het knap hoor om zoveel LO's te maken in zo korte tijd en dan ook nog zo mooi!
Groetjes Boukje.

José zei

OMG in 1 maand???!!!! Niet te geloven wat een werk. Ik vind ze geweldig zeg. Zie echt kunstwerkje er tussen zitten. De verloop in kleuren bij de bloemen bv vind ik prachtig en het kliederwerk en natuurlijk het hysterische papier hahaha.
Een schitterende collectie LO's Brenda. Mooi boekwerk moet dat zijn.

Wilma zei

Ongelooflijk VIJFENTWINTIG lo''s????!
Hartstikke goed van je. En wat zijn het stuk voor stuk prachtige creaties geworden!!

Joanna zei

Pfffffff... wat een inspiratie, wat een werk... super zeg!!! Wat jij in een maand hebt gedaan heb ik in nog geen jaar gedaan... mooi hoor, petje af!

xxx Myra xxx zei

wat zijn ze leuk geworden!!

Klaske zei

allemachtig wat een ongelooflijke productie! cool dat je ze uiteindelijk allemaal hebt kunnen maken in zo'n korte tijd! mijn complimenten!!

Manon zei

ze zijn schitterend !!

Thamar, zei

hoi hoi

wat een pooooooooossssssttt GEWELDIG!! echt leuk. maar vooral wat heb je het geweldig gemaakt!!!
echt een nummer 1
gr Thamar

Gerdine zei

Wat een werk heb je verzet zeg! Heel gaaf gedaan. Petje af hoor voor je productie! En leuk al die verschillende stijlen!