vrijdag 6 juli 2012

verjaardagskaartje

...voor Nadine die binnenkort haar 25e verjaardag viert en hier een leuke uitdaging aan verbonden heeft. De uitdaging was om een kaartje in haar lievelingskleuren (roze/zwart/wit) te maken. Ik heb er een tag van gemaakt ; ik had zo'n leuke uitdaging gezien bij Cardabilities. Dit is m geworden: (klik op de foto om m groter te bekijken)



en van dichtbij:




Gebruikte materialen:
wit en zwart cardstock, roze papier van Bo Bunny , muziekpapier van een prijsje die ik had gewonnen bij Dutch CardLovers een tijdje geleden, rozet van Tim H., cijfers gestanst, zwartwit twine, distress inkt (black soot en spun sugar) van Tim Holtz,stempeltje van PaperTreyInk.

Bedankt voor het langskomen op mijn blog en alvast een heel fijn weekend,

Brenda


10 opmerkingen:

Nadine zei

In het echt is ie nóg mooier! Ik zal van het weekend even foto's maken van de kaarten die ik heb ontvangen. Jullie doen allemaal erg goed jullie best, leuk hoor!

José zei

Wat istie mooi Brenda. Prachtige rozet. Mooi de combie van het stippelpapier met het muziekpapier en al die vlaggetjes. Helemaal top!

M@rjan zei

Heel mooi is jouw tag, en duidelijk spekkie voor Nadine's... bekkie!

Pia S zei

What a great feminine tag! The spotted paper and the music notes go so well together, and the rosette is really decorative!

Jacquelien zei

Super leuke kaart/tag! Vrouwelijk en stoer, helemaal mooi!!

Tinie zei

Zo mooi gedaan!! Prachtige kaart! En helemaal in haar lievelingskleuren!
groetjes Tinie

marian zei

Ik vind het super tag, ze zal er wel heel blij mee zijn.
Groetjes Marian

Chantal zei

Gaaf label hoor, ziet er super uit!
Groetjes,
Chantal

Wilma zei

O wauw......dit is mooi!!

Patrice zei

Great medallion - I hope you'll link up with me at 52 Card Pickup this week!

http://www.oldbackporch.com/2012/07/52-card-pickup-week-28.html