dinsdag 7 augustus 2012

Flip-over-kalender

De mooie papiertjes uit de juli-scrapkit van Scrapfever waren nog niet op dus ik heb er nog een flip-over-verjaardagskalender mee gemaakt. Hierbij een paar foto's:


Als je op de foto's klikt kun je ze groter bekijken ; )






















De basis voor deze kalender is een stuk bruin karton van een oude verpakking. Verder gewoon bekleden met designpapier ( Carta Bella ) en de stukjes cardstock aankleden met embellies en een fotootje. Voor de verjaardagen elke maand heb ik een journalingstempel gebruikt.

Dit was het weer voor nu : )Bedankt voor het kijken!

Groetjes,Brenda

9 opmerkingen:

Chantal zei

Dit is gaaf! Superleuk om zo ergens neer te zetten. Geweldig leuk bescrapt ook.
Groetjes,
Chantal

Cornelie zei

Net toen ik me afvroeg hoe het bleef staan, kwamen de andere foto's! Heel erg leuk Brenda. Leuk idee, en heel mooi gemaakt weer!

Tinie zei

Wat een superleuke kalender!! Helemaal leuk met die persoonlijke foto's erbij! Dat is een plezier om naar te kijken!
groetjes Tinie

ScrappyDoo zei

Nou, als dat geen geweldige blikvanger in huis is. Jij vergeet nooit een verjaardag. Zou een idee voor mij zijn. Gaaf hoor!

Wilma zei

Gaaaaaaffff!!! Loop zelf al heel lang met het idee rond om een verjaardagskalender te maken, dus ben o zo blij met deze gave inspiratie!

Monique Liedtke zei

Heel gaaf geworden zeg!! en dat papier is mooi!!! Helemaal super!

Thamar, zei

hoi hoi

hij is gaaf geworden leuk hoor. papier is ook super.
fijne zondag gr
Thamar

stieneke zei

Heel mooi geworden Brenda.

gr Stieneke.

Judith zei

Eerst bekeek ik de mooie creatie, daarna las ik pas dat je echt een stuk kartonnen doos had gepakt. Wat origineel en super mooi uitgevoerd!