woensdag 1 augustus 2012

Howdy y'all! en Hoera!

Hallo allemaal,

eindelijk weer eens een blogpostje van mij. Met deze vakantietijd komt er van bloggen niet zo heel veel en ook het scrappen schiet er een beetje bij in helaas. Maar, ik heb weer wat gemaakt met de nieuwste scrapkit van Scrapfever. Echt een feestje want het is zulk mooi papier!! Deze keer het papier van Carta Bella , de lijn Beautiful Moments.

Als eerste had ik een kaartje gemaakt: (even klikken op de foto om het wat groter te bekijken)



En van dichtbij:









En ik had ook nog een layout gemaakt, een stoere jongenslayout, al denk je daar niet zo snel aan met dit romantische papier. Dat vond ik eigenlijk wel een leuke uitdaging en het is me aardig gelukt ; ) Op de foto staat mijn stoere neefje in Amerika.




En close-up:

met jutetouw heb ik wat kruissteekjes gemaakt en ook nog om een strookje papier & de grote ster gewikkeld, voor een wat stoerdere uitstraling:










Voor meer voorbeelden van het design team kun je even kijken op de site van Scrapfever .

Dit was het weer voor dit moment. Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog!

Groetjes,

Brenda

13 opmerkingen:

M@rjan zei

Prachtig Brenda, zowel je kaart als je lay-out. De eerste mooi roze en vrouwelijk, de tweede stoer, dat is je goed gelukt! Geniet er maar van, die vakantie!

Els zei

Prachtig lootje en ik vind dit papier heel erg mooi bij de stoere foto. Het kaartje is ook heel mooi gemaakt. Groejtes Els

Lean zei

Lief kaartje en een gave lo heb je weer gemaakt!
groetjes,Lean

José zei

Prachtige kaart Brenda en je LO vind ik superleuk! Jammer dat je niet zoveel aan bloggen en scrappen toekomt. Komt wel weer he. Geniet van je vakantie!

Sanne zei

Wat een lief kaartje, leuk met die vogels. Jouw lay-out is stoer zeg. Het papier past er perfect bij. Die ster is gaaf met dat touw!

Liefs Sanne

Sanne zei

Wat een lief kaartje, leuk met die vogels. Jouw lay-out is stoer zeg. Het papier past er perfect bij. Die ster is gaaf met dat touw!

Liefs Sanne

Chantal zei

Knap hoor, dat je van dit lieve papier zo'n stoere lay-out weet te maken! Je kaartje is ook een plaatje!
Groetjes,
Chantal

Miranda zei

Wat een super mooie creaties van de laatste tijd weer zeg!!! Was heerlijk om even op je blog te neuzen!!!

Doei doei

ScrappyDoo zei

OOO wat lief die eerste. En die lay out is niet alleen heel stoer, maar ook erg gaaf!

Wilma zei

O zo leuke kaart met de slinger en vogels. Stoere gave lo!!

Lisette Harzing zei

Wat leuk! Mooi papier zeg op die kaart. .En dat vogeltje op de vlaggenlijn is zo top!

Judith zei

Schattig kaartje met die lieve vogeltjes!
En ik vind ook dat jongens en mannen een romantisch getinte creatie mogen ontvangen! (-;

Monique Liedtke zei

Prachtig Bren!! Die vogeltjes zijn schattig en wat heb je layout leuk gedaan met dat touw!