maandag 13 augustus 2012

YESSS!!

Ik heb echt een heel gaaf nieuwtje: ik mag de komende maanden in het Design Team van Cardabilities plaatsnemen!! Joehoe!!Vind het zóóóóó gaaf!!! Ik zit natuurlijk niet in mijn eentje in het Design Team. Hieronder een lijstje met de andere meiden:

Design Team Announcement

Thank you to everyone who submitted to my Design Team Call!
I am very excited to introduce you to our next team!

Please give them a warm welcome!
Valerie Allen- USA
Brenda van der Hulst-NETHERLANDS
Yana Smakula- UKRAINE
Jolanda van Pareren- NETHERLANDS
 Janet Bagnall-USA
Mieko Sejima- JAPAN
Sonia Kertznus-USA
Kali- FRANCE
Angela Muir - AUSTRAILIA
Hilde Aaslund- NORWAY
Petra Offrell-SWEDEN
Yasmina TinSang-REUNION ISLAN
Kasia Wozniak -POLAND
Karen Whitlock-USA
Nancy Seed-CANADA

Please be sure to check back Sept 15th for their first reveal!
 
 
Vind het helemaal geweldig en ben echt helemaal blij : D  !!
 
Fijne avond nog, die van mij kan niet meer stuk ;)
 
Groetjes,
 
Brenda
 
 

28 opmerkingen:

Jolanda zei

Leuk dat jij nu ook het CA-DT mag versterken.Je zult het er vast naar je zin hebben. Alvast veel plezier gewenst enne... Congratulations!!

Jolanda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
xxx Myra xxx zei

super!!!

Thamar, zei

hoi hoi

wat ontzettend gaaaaaaf ik kan me voorstellen dat je dit helemaal geweldig vind.
Maar je maakt ook mooie dingen dus gek vind ik het niet dat ze je graag willen hebben.
Veel succes en gefeliciteerd

Lisette Harzing zei

Wat leuk!!!! Gefeliciteerd!

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Dat is GAAF! Veel plezier!~

Nadine zei

Gefeliciteerd, super leuk!

jannekevanveen zei

wat gaaf gefeliciteerd kan me voorstellen dat je zo blij bent liefs janneke

Romy zei

Wauw, wat gaaf! Van harte gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar de prachtige kaarten die je voor hen gaat maken:)

MIE(Mieko) zei

Congrats Brenda! I'm looking forwoard to seeing your DT cards, too.
hugs Mieko xx

Els zei

Geweldig leuk nieuwtje Brenda en van harte gefeliciteerd. Je hebt er vast heel veel plezier.

Groetjes Els

Cornelie zei

Ik JOEHOE met je mee, wat leuk voor je zeg!! Ken het blog niet, heb snel even gekeken, maar dat ziet er leuk uit! Ga ze volgen want dan zie ik jou vb ook vanzelf! Leuk, en héél veel plezier!!

Chantal zei

Wat ontzettend gaaf! Van harte gefeliciteerd met je DT-plekje! Ik ben benieuwd waarmee je ons gaat verblijden :-)
Groetjes,
Chantal

Lean zei

Super gaaf gefeliciteerd!

ScrappyDoo zei

Super! Gefeliciteerd!

Anneke. zei

Wat goed nieuws. Gefeliciteerd, Brenda!
Groetjes Anneke.

stieneke zei

Super van harte gefeliciteerd.
gr Stieneke.

José zei

Oh meid wat ontzettend tof zeg! Onwijs gefeliciteerd en maak er een hele gave tijd van! We gaan de resultaten hier natuurlijk zien!

Gerdine zei

Ik kan me voorstellen dat je avond niet meer stuk kan! Gefeliciteerd!

Scraplijn zei

Goed joh, veel plezier daar! Komen vast hele mooie kaartjes van!

Angela zei

Woo hoo!!! Congratulations !!!! Xx

Wilma zei

Super zeg! Gefeliciteerd en veel plezier!

Milnie zei

Gefeliciteerd met je design team spot!!

Johanna zei

owh wat gaaf!! Gefeliciteerd!!
Groetjes, Johanna

Hilde/Scoobie zei

Congrats on your new DT spot - I can't wait to see what you will do with the sketches :-)

Scrapchickies zei

Wauw gefeliciteerd! Geniet er van!

Manon zei

gefeliciteerd dik verdiend xx

Judith zei

Wow, gefeliciteerd en heel veel plezier!!!