woensdag 5 september 2012

Ik ga op reis...

...en neem mijn koffertje mee : ) Dit koffertje stond al enige tijd te verstoffen bij mij. Het komt nog van een workshopje van een hele tijd geleden. Ik had destijds veel te grote foto's bij me dus daar kon ik niks mee tijdens die cropavond. Dus, het koffertje bleef staan. Had m wel in het zicht gezet, zodat ik m niet kon vergeten ;) Anyway, een paar weken geleden, ik had eventjes wat tijd voor mezelf, had ik ineens de geest en heb het ein-de-lijk afgemaakt. Ik heb foto's gebruikt van een gezellig weekendje weg met hubbie, vorig jaar augustus. We hadden toen nog net mooi weer die dagen.

Dit is m dan geworden: (even op de foto klikken voor grotere plaatjes;) )



En dit zit er in:




Een harmonica-albummetje:

















Gebruikte materialen:
koffertje, kraftpapier voor het album, designpapier van Maja Design, jutetouw en juteband, randponsen van Martha Stewart en EK Succes, letterstans ( Quickutz Rockstar), schelpjes van het strand, travelstickers op het koffertje van ?,letterstickers, witte verf voor de buitenkant van het koffertje.

Dit was het voor nu. Bedankt voor het langskomen op mijn blog!

Fijne dag & de groetjes,

Brenda

11 opmerkingen:

jannekevanveen zei

prachtig geworden!! gr janneke

Wilma zei

Ben dol op koffertjes....en dit is er ook zo eentje. Super gaaf!!!! Heel leuk met het harmonica album.

Elly van t Scrap-Ateljeetje zei

Superleuk! Mooi zo die kleuren bij elkaar, echt in strandsferen!
Groetjes Elly

Sandra1968 zei

Dit vind ik heel erg mooi!

Johanna zei

Superleuke mini!! Dat koffertje is geweldig :)
Groetjes, Johanna

Miranda zei

Echt waanzinnig gaaf. Leuke foto's ook! En dat je hem in het zand fotografeerde maakt het helemaal af!

Judith zei

Geweldig is het geheel geworden! De kleuren zijn perfect voor deze mooie strand/vakantiefoto's. Enig!!!

M@rjan zei

Oh wat gaaf!! En zo mooi op de foto gezet!

Nathaly zei

Ik herken het helemaal, Brenda: die onafgemaakte projecten. Zo leuk dat je een album gemaakt hebt. Maar die kosten inderdaad wat meer tijd. De versieringen passen mooi in het thema en leuk dat het in zand gefotografeerd is. Nathaly

stieneke zei

Prachtig mooi miniboekje, een leuke herinnering voor later.
Gr Stieneke.

wilma voermans zei

bedankt voor je compliment op mijn layout. Ben even op je blog gaan kijken, maar wist niet waar ik een berichtje kon achterlaten. Dus maar bij dit " koffertje" , die vind ik zo super! Helemaal beachy gevoel hoor!