vrijdag 5 oktober 2012

A star is born

Bij de Liftchallenge  nr 26 hadden ze weer een leuke kaart om te liften. Ik had vanmiddag ineens weer inspiratie (die was ik al een tijdje zoek nl)  en heb nog dit kaartje kunnen maken tussen de bedrijven door hier ; )

Dit was de te liften kaart:




En dit heb ik er van gemaakt, een geboortekaartje:







Ingrediënten:
wit en blauw cardstock, sterretjespapier van My Mind's Eye, distress inkt (tumbled glass), nestabilities voor de grote geschulpte cirkel, de gewone cirkel en sterretjes komen van de Boekenvoordeel. Beetje bling op de sterretjes en rechtsonder, stempeltje van Marianne Design.

Dit was het voor nu. Bedankt voor het langskomen hier en alvast een goed weekend! (ik mag werken ;) )
En natuurlijk allemaal alvast een gezellige,creatieve en inspirerende World Card Making Day gewenst morgen. Groetjes!!

Brenda

17 opmerkingen:

M@rjan zei

Prachtig strak kaartje in een mooie combinatie qua kleur, prachtig! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

José zei

Wat een mooie zachte kleurtjes. Mooi de sterren met de plakparels. Top gelukt!
Bedankt voor het weer meedoen met de liftchallenge Brenda.

Je@net zei

Mooie lift, Brenda!

Sandra1968 zei

Heel erg mooi gelift!

Lean de Ruiter zei

Gaaf geworden mooie kleur ook!
groetjes,Lean

Judith zei

Heel leuk is je kaartje! Ben gek op sterren!

Gerdine zei

Leuk om je sentiment te combineren met de sterren! leuke lift!

Els zei

Prachtige kaart en mooie kleuren ook.

Nadine zei

Een mooi kaartje is dit geworden, erg leuk gedaan! Bedankt voor je deelname aan de liftchallenge.

Cornelie zei

Tof gedaan! Hele mooie kleurtjes! Leuke kaart! Bedankt dat je meedoet met de LC!

Marja zei

ik had de uitdaging ook gezien en vind de te liften kaart een snoepje. Jouw kaart is ook erg lief en leuke details.

Chantal zei

Dit is idd een leuke kaart om te liften. En jouw versie is ook super: leuk zo met die sterren voor een stoere pasgeboren jongen!
Groetjes,
Chantal

Yvonne van Bruggen zei

Hoi Brenda, leuk dat je mijn blog bent gaan volgen! Leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge! Ik kom zeker nog eens vaker bij je kijken..
Groetjes, Yvonne

Patrice zei

Those little purses are too cute!

Thamar, zei

hoi hoi

Wat super ik ben gek op die kleurtjes.

gr Thamar

Hilde/Scoobie zei

Love the monchromatic approach on these cards! TFS!

loes de groot zei

wat een prachtig mooi kaartje!