dinsdag 16 oktober 2012

Think Pink!

Bij Dutch Card Lovers hebben ze weer een leuke uitdaging deze keer: de opdracht is om knalroze te gebruiken op je kaart. Nou, dat heb ik gedaan , zet je zonnebril maar op ;)


Dit is m geworden (even op de foto klikken om m groter te bekijken) :



En van dichtbij:

Het knoopje in het touwtje (de 2 harten aan elkaar) staat voor "tie the knot" (=trouwen). Deze kaart was voor een scrapdinnetje die alweer 12,5 jaar getrouwd was afgelopen weekend. 



Behoorlijk roze hè? : )




Ingrediënten voor dit kaartje:
cardstock (gebroken wit/crème en donkerroze), designpapier van My Mind's Eye, een die van PTI, lichtroze lint, knalroze organzalint, roze roosjes, roze parel"lint", hartjes stans (Sizzix), 2 roze pins, rozewit twine, roze glimsteentjes, distressinkt ( Antique Linen) en roze inkt voor de tekst , banner die. 


Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!

Groetjes,

Brenda

23 opmerkingen:

mieke zei

Ontzettend leuk en die zonnebril, laat maar zitten. Mooi roze is niet lelijk !!!

Mieke

Els zei

Heel roze maar heel mooi. Erg leuk met die hexagons en die harten aan een touwtje. Toppie!

Margot zei

wauw!!! ik vind 'm super! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Judith zei

Knal roze is niet lelijk (-:
Ik vind je kaart werkelijk prachtig!!!

Marja zei

Erg mooi Brenda. Leuk dat touwtje weer door de hartjes.

Cornelie zei

Een plaatje!! Mooi met de hexagons! Super gemaakt! dank je voor het meedoen!

jolanda zei

zier er erg mooi uit

Frences zei

Ik heb niet zoveel met roze ;).... hihi, je weet het, het kan mij niet roze genoeg. Prachtig is ie geworden!!

Groetjes Frences

José zei

Wheeee das roze zeg. Vooral de strik en bloemetjes knallen van mijn scherm af. Heerlijk vind ik het. Mooi hoe de die van PTI uitkomt. Gave kaart Brenda!

Yolanda zei

Wauw Brenda wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik vind deze Hexagons ook zo super. Het is een prachtig ... en roze ... geheel. Groetjes Yolanda.
(PS: Bedankt voor je reactie op mijn blog:))

Agnes zei

Lekker rose ! Mooie kaart !
Groetjes ,Agnes

Anja (scrappie) zei

Mooi kaartje hoor gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

M@rjan zei

HEEEEl roze en ook erg gaaf! Fijn dat je meedoet met DCL.

martina's kaartjes zei

waauw, deze is echt wel goed geslaagd ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

Jolanda zei

Hij knalt je tegemoet inderdaad :) Maar errug leuk!

Je@net zei

Wow, ik vind 'm super. Echt een hartstikke mooi kaartje, Brenda, en zo mooi afgewerkt ook!

Ellen zei

Wat een heerlijke romantische roze kaart!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Nadine zei

Superroze... ehh leuk! Echt een heel leuk kaartje geworden met zoveel leuke details!

Brenda zei

HEERLIJK al dat roze, hoe meer roze hoe beter :-)
Geweldig leuk kaartje joh!!
Lieve groetjes Brenda

Miranda zei

Prachtig gemaakt, en wat een heerlijke kleur is het toch.

Yolanda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Yolanda zei

Van Harte Gefeliciteerd. Je zit in de Top3 van DCL. Super voor je! Groetjes Yolanda

Kasia zei

Fantastic card! Lovely colours!