donderdag 15 november 2012

Cardabilities # 63

Vandaag alweer een nieuwe sketch bij Cardabilities ! Ik heb er een kerstkaart van gemaakt; dan heb ik er maar alvast eentje klaar ;)

Today a new sketch for you @ Cardabilities!  I made my first Christmas card (this year) with this sketch.

The sketch:



Dit heb ik er van gemaakt:
And here's my take on it:









Gebruikte materialen/ supplies:
cardstock, (brown, white & blue)  I used a Christmas tree-die by Marianne Design and a little piece of Bo Bunny Snowfall paper, banner-die, distress ink (Vintage Photo) and blue ink for the stamp, a little bling and some foamtape to lift the Xmas tree from the paper a little bit : ) I embossed the blue cardstock. 


Doe je ook mee met deze sketchuitdaging? Op het blog van Cardabilities staan nog veel meer voorbeelden van het design team! We zijn benieuwd wat voor moois jullie met deze sketch gaan maken!!

Are you also joining us with this sketch challenge? You can find many more examples from our great design team @ the Cardabilities blog ! Can't wait to see all your pretty cards!!

Leuk dat je even kwam kijken en tot ziens bij Cardabilities!
Thanks for stopping by here and see you @ Cardabilities!

Fijne dag!! Have a nice day!!

Groetjes,Brenda


20 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

Nadine zei

Een heel stijlvol kaartje Brenda, mooie boom!

Anneke. zei

Heel mooi en stijlvol.
Groetjes Anneke.

Linda van der Velden zei

Mooie kerstkaart! Gave boom!

Cornelie zei

Wat een mooie kleuren heb je gebruikt!Mooi gedaan!

Miranda zei

Echt een hele mooie kaart!!!

marian zei

Heel mooi kaartje, de boom heb je mooi aangekleed....
Groetjes Marian

M@rjan zei

Heel mooi, erg leuk dat je voor blauw koos. Prachtige kerstboom!!

Klaske zei

prachtig kaartje Brenda! helemaal in stijl!

Thamar vd Hoef zei

hoi hoi

alles oke? hier wel. Ik snap best dat jij het te druk heb en geen tijd heb voor DD. Ik moet ook nog maar bekijken of ik het vol houdt als het maar optijd komt de kit bedoel ik.
Nou ik wens jou en je gezinnetje een fijne sint
fijn weekend
gr Thamar

Jolanda zei

Leuke uitwerking, Bren.
Mooie kleurencombi ook.

Wilma zei

O zo mooie kaart, warme kleuren en prachtige boom.

Hilde/Scoobie zei

Fabolous mix of colors and different shapes! Me likey!

Sonia Kertznus zei

Stunning card Brenda... Love the punched borders with the distress ink... One of my favorite punch I must say... HUGS...SK :)

Sandra1968 zei

Wat een superleuke kaart!
Groetjes, Sandra

Kasia zei

Beautiful card! Lovely colours and christmas tree looks gorgeous!

Yvonne van Bruggen zei

Een heel mooi kaartje Brenda!! Leuk!
Groetjes, Yvonne

KarinsArtScrap zei

dank je wel Brenda voor de reactie op mijn knoopjes kaart.


jouw kaarten zien er heel mooi uit.

groetjes karin

MIE(Mieko) zei

What a beautiful card! Love the color combo you've used.
Mieko xx

pysselpetra zei

Stunning card ♥ love the colors and structures