vrijdag 30 november 2012

Cardabilities # 64

En alweer de laatste kaart die ik maak als DT-er voor Cardabilities.
And here's already my last card from me as a DTmember  for Cardabilities.


Dit was de sketch:
This is the sketch I worked with:



En dit heb ik er mee gemaakt/ And here's my take :
(klikken =grotere foto/ click to enlarge)








gebruikte materialen/ supplies:
cardstock, des.papers from ? , banner die, flowers, caged bird die (Tim Holtz) stamp and ink. And a little piece of chain to attach to the cage ; )

Meer inspiratie nodig? Kijk eens bij mijn collega DTers op het Cardabilities blog . Nóg leuker natuurlijk als je ook meedoet met deze uitdaging! Ben benieuwd wat  jullie voor moois gaan maken met de sketch!

Need more inspiration? Check out what the rest of the DT did with this sketch! Even better if you play along with us. ;p Looking forward to seeing your cards linked up @ the Cardabilities blog .


Bedankt voor het kijken! Thanks for stopping by here!

Groetjes,Brenda

12 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk kaartje geworden, Brenda!

Thamar, zei

hoi hoi

nou, dit kaartje is ook weer top.
heel fijn weekend
gr Thamar

Judith van H zei

mooi kaartje!

Boukje zei

De laatste alweer, dat is ook snel gegaan! Mooi kaartje!
Groetjes Boukje.

jolanda zei

mooi kaartje

M@rjan zei

Erg leuke kaart! Heb je al gezien wie er won bij DCL? :)

Marijke en Chantal zei

Mooie kaart, leuk de kooi met vogel. Je kaartje uit het vorig berichtje vind ik waanzinnig mooi. Zag net dat je er ook mee gewonnen hebt bij DCL en terecht!!

Groetjes, Marijke

Jetty zei

Mooi Brenda. Dat papier heb ik ook.

Miranda zei

Super leuke kaart!!!

Fijne dag!

Kasia zei

Very nice card! You used lovely papers and colours!

Jolanda zei

Een mooie afsluiten, Bren!

pysselpetra zei

very cute ♥