vrijdag 30 november 2012

Merry Christmas

Jullie zullen wel denken, die houdt niet meer op met die "brackets" van DCL !! Ja echt waar ik heb er nóg eentje gemaakt. Weer iets heel anders dan de vorige twee. (even klikken op de foto voor een groter plaatje)




Ik had nog heel veel brackets liggen in allerlei kleurtjes (je weet wel die van de Kruidvat , die hebben wel eens van die doosjes met letters&tekens voor weinig) Ik heb ze op elkaar geplakt in de vorm van een kerstboom en vervolgens in de gesso gezet (wel 4 lagen voordat alle paars blauw groen roze en lila verdwenen waren!)  Van een kartonnen doos een frame gemaakt van drie laagjes karton. Een beetje papier eraf getrokken voor een wat shabby effect.Ook dit weer bewerkt met wat gesso. Een leuk achtergrond papiertje erbij gezocht (Tr3ndyPapir) en verder aangekleed.
Hier nog meer foto's:

Zie je de brackets??Het zijn iets van 30 in totaal!



"Two turtledoves..."



Geinig hè, dat bordje van merry Christmas aan het besneeuwde hekje : )


Blommekes en "kerstballen" in dezelfde kleur...










Ingrediënten voor deze kaart:
kartonnen doos (3 gelijke stukken ter grootte van een kaart),héél veel brackets, design papier van Tr3ndyPapier, cardstock, gesoo, verschillende bloemen (oa Prima) , sprietjes met pareltjes(weet iemand hier al de naam van?), stukje muziekpapier uit een oud muziekboek van de rommelmarkt, plakpareltjes, sneeuwvlokjespons (Martha Stewart), houten vogeltjes bovenaan, jutetouw, gestanst "hekje" uit een rakje, sneeuw uit een tube (op het hekje en het vogelhuisje), sterretjes(rechts) en bloemetje(links) (Pink Paislee artisan elements),banner-stans, inkt voor de stempeltjes (aqua en zwart), stempels van ? en Kaisercraft en tot slot nog een beetje Vintage Photo van Tim H.

Nou, dit was mijn 3e en laatste kaartje (voorlopig) met brackets ! Ik zal m snel even linken.

Deze kaart doet mee met challenge #165 van DCL (gebruik minimaal 1 bracket op je kaart) en ook met uitdaging #143 van EKEF : maak een kerstkaart in niet-traditionele kerstkleuren.

Groetjes en bedankt voor het langskomen op mijn blog! Fijn weekend!!

Brenda



27 opmerkingen:

Sanne zei

Zo, wat leuk gedaan. Deze creatie gaat hoge ogen scoren. Super gaaf, die kerstboom van brackets. Het is een heel schattig geheel!

Liefs Sanne

Thamar, zei

hoi hoi

wat is dit een mooi kaartje zeg. super. een plaatje om naar te kijken.

M@rjan zei

Gaaf zeg! Nou... minimaal een bracket, haha. Nee hoor, Brenda goot er meer in de strijd! Heel erg mooie kaart! Fijn dat je zo enthousiast meedoet met DCL.

Ellen zei

GE-WEL-DIG die kerstboom! Je hele kaartje is trouwens super leuk!
Nogmaals bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Anja (scrappie) zei

Driemaal is scheepsrecht wat een ontzettend schitterend fantastisch kaartje zegmet zoveel mooie details. Bedankt voor je deelname aan DCl.

Rosalien Zwackhalen zei

Jeetje Brenda wat een schitterende kaart. :)) Zo gaaf zoals je de kerstboom gedaan hebt. :) Ik vindt hem super.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Gerdine zei

Echt geweldig! Hoe kom je erop! Origineel! Wat mij betreft een winner :)

Boukje zei

Prachtig, het hele sfeertje, mooie kaart! Die gaat vast winnen!
Groetjes Boukje.

Lean de Ruiter zei

Heerlijk he om dooos te gebruiken super gaaf kaartje ook
groetjes,Lean

Kitty zei

Wat een supermooi kaartje en een leuke vondst!

Cornelie zei

Vind h'm helemaal geweldig!!!

jolanda zei

leuk gedaan

Tinie zei

Prachtige kerstkaart!! Wat heb je dit leuk gedaan!!
groetjes Tinie

Oeneke zei

Prachtige kaartjes allemaal, het zou me niets verbazen als de uitslag bij DCL is: 1 Brenda 2 Brenda 3 Brenda en de winnaar is....??? Brenda!!
groetjes en fijn weekend

Linda van der Velden zei

Wat ontzettend mooi gedaan. Gaaf ook die kleuren bij elkaar!

Naomi zei

Wat een ontzettend mooi kaartje!
Heel leuk papier en knap met dat ribbelkarton!
Het is echt geweldig hoe alles zo geweldig samenpast!

Veel Liefs
Naomi

Marie-claire zei

Wat heb je dit leuk bedacht! Zag ook dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd!

Groetjes Marie-Claire

Jetty zei

Brenda wat een supergave kaart!

Sandra1968 zei

Wauw, wat een geweldig mooie kaart!

Annemarie zei

Wat een geweldige kaart!!
Ik vind hem prachtig!

Ellen zei

Kom ik weer opnieuw je kerstboom tegen ;-)
Ook vanuit EKEF! hartelijk dank voor je deelname. Nu maar duimen voor nog een top 3 nominatie...
Groetjes Ellen

Nadine zei

Wat een mooi exemplaar is dit! Stoer, winters én schattig, super!

*mieke* zei

Wat een leuke kerstkaart zeg Brenda! Bedankt voor het mee doen deze week bij Elke kaart een feestje!
Groetjes Mieke

Maaike Huisman zei

Een prachtige kaart is dit geworden.
Het was wel even zoeken, waar je die brackets had gelaten. Wat een idee, om ze uit het doosje met letters te halen. Groetjes, Maaike

Kasia zei

Gorgeous frame! Perfect for winter and christmas:)

Scraplijn zei

Wat een superleuk kaartje Brenda, en ik maar denken wat zijn toch brackets, maar nu weet ik het hoor, tja mijn engels hè. Ik kwam eigenlijk naar je albumpje kijken maar dat kwam me al zo bekend voor! Nu weer genoten van al je andere prachtcreatie's.

Bianca Kalksma zei

Dank je wel voor je berichtje op mijn blog! Natuurlijk kom ik dan meteen op jouw blog rondneuzen :) En dan zie ik dit!! Dit is schitterend!! Kan elke kerst van zolder gehaald worden om weer neergezet te worden, dit is te mooi om maar één jaar van te genieten!