donderdag 8 november 2012

Minialbum met de scrapkit van Scrapfever

Met de scrapkit van oktober/november van Scrapfever heb ik een minialbum gemaakt. Zoals de titel op het album al zegt, gaat het over mijn gezin ; )

De voorkant: (even op de foto klikken om m groter te bekijken)



De binnenkant:






































Gebruikte materialen uit de kit:
scalloped circle album, papier van We R Memory Keepers (good day Sunshine) en cardstock, Prima bloemen, label met tekst, zilverkleurige plakletters.

Uit eigen voorraad:
randponsen, takjesstans (Sizzix) distressink Vintage Photo, vlinderponsje, hartjesponsje, Prima parelswirl, roosjeslint, witte gelpen, verschillende lintjes en kantjes voor aan de boekbindringen, 3Dfoamtape.


Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!

Groetjes,Brenda

12 opmerkingen:

Corry zei

Wat een leuke album heb je er van gemaakt Brenda, mooie kleurtjes.
Groetjes Corry

Thamar, zei

hoi hoi

wat ben ik blij dat je toch nog scrapt heerlijk want dat kan je zo goed. Leuk he met een kit aan de gang ik heb de kit van studio calico. ga jij nog een december daily maken? nou ik wens je een fijn weekend toe gr thamar

Oeneke zei

Helemaal super! Mooie kleurtjes en heel veel te zien. groetjes en fijn weekend

Scraplijn zei

Echt een ontzettend mooi albumpje is het geworden, heel vrolijk ook. Ik krijg nooit een idee van hoe groot zo'n albumpje nou in het echt is op de foto. Daar ben ik wel benieuwd naar.

groetjes,
Marjolijn.

Boukje zei

Mooi geheel geworden Brenda!
Groetjes Boukje.

Wiebine zei

Prachtig minialbum is het geworden Brenda en wat een leuk papier !!
groetjes,
wiebine

Tinie zei

Wauw wat een mooi album!! Leuke foto's van je kinderen!
groetjes Tinie

jacqueline zei

miste je scrapwerk al een beetje.
Wat een mooie albumpje is dat geworden zeg.
Leuke details en super leuke foto's.

Groetjes Jacqueline

Gerdine zei

Mooi gedaan! Leuk ook die ronde vorm! Fijn weekend!

Els zei

Erg leuk albump en een mooie ronde vorm ook. Prachtig papier ook.
Groetjes, Els

Lean de Ruiter zei

Prachtig albummetje heb je gemaakt mooie kleuren en super foto's ook!
doegggg,lean

Agnes zei

Erg mooi , Brenda !
Groetjes,Agnes