zondag 2 december 2012

Even wat anders

Gisteravond heb ik met mijn dochter van elf een taartenworkshopje gevolgd bij mijn zusje. Met nog 6 andere dames hebben we gezellig zitten kletsen en voornamelijk freubelen aan onze taartjes. Die van mijn dochter vond ik zo ontzettend leuk geworden, dat ik die hier ook even wil laten zien. Helemaal in de stijl van 5 december heeft zij deze taart gemaakt:




En kijk eens die leuke huisjes op de zijkant?



Hier nog een werk-in-uitvoering-foto van gisteravond: Knap gedaan toch??




Hieronder nog even mijn taartje:






Ik vond het ontzettend leuk om te doen :)  Het lijkt een beetje op scrappen maar dan toch nét even anders. Nog een hele kunst om de boel een beetje glad over de cake te krijgen! Inmiddels zijn de taartjes al bijna helemaal op. We hebben vanavond al Sinterklaasavond gevierd dus iedereen mocht een stukje taart proberen. Nu kwam ik laatst een leuke challenge tegen op het scrapcardschallengeblog.blogspot.com . Voor  uitdaging nr #39 stond er het volgende:

Maak een kaart of creatie met het thema 'bakken'.
Wat voor creatie dit is mag je helemaal zelf bepalen. Als het thema bakken maar duidelijk zichtbaar is. Wil je dit keer liever niet met papier werken en graag echt iets bakken? Verras ons dan met één van jouw zelf gemaakte baksels.


Nou, deze keer dus eens geen papiertjes maar een echt zelfgemaakt baksel, 2 zelfs! 

Groetjes,bedankt voor het langskomen op mijn blog en voor wie nog het heerlijk avondje gaat vieren, héél veel plezier gewenst!

Brenda


18 opmerkingen:

Thamar, zei

hoi hoi

mmmmmm lekkerrrrr.
maar te mooi om op te eten hihi.

gr Thamar

Annemarie zei

Wauw wat mooi, durfde je de taartjes wel aan te snijden?
Groeten Annemarie

Els zei

Dat ziet er heel mooi uit en zal vast heel erg lekker zijn.
Groetjes, Els

marenmat zei

Ze zijn Leueueueuk!! Vooral die van je dochter, de huisjes aan de zijkant, Enig!!

Groetjes Marlies

M@rjan zei

Ze zijn allebei erg erg leuk! Knap gedaan van je dochter!

Jolanda zei

mmmm wat zien ze er lekker uit zeg. En de 5 december taart van je dochter is ook echt supergaaf geworden. Hoe is dat zwarte marsepein gemaakt? Wij hadden het op onze bruidstaart (vanwege zwarte jurk), maar dat was zwart gemaakt met norit haha...

Gerdine zei

Heel erg leuk en het ziet er ook erg lekker uit! Leuk dat je zo mee kunt doen met die challenge!

Chantal zei

Oh, nou de taartjes zien er ook uit om op te eten hoor, heerlijk!
Groetjes,
Chantal

Neltine zei

Wouwiii....dat ziet er allemaal lekker uit zeg!! Je foto is goed gelukt hoor en staat op ons challenge blog.
Jammie ik krijg echt trek van deze foto's. Dat zijn zulke lekkere taarten met marsepein...veul beter dan die sinterklaasvlaaien (met speculaasvulling...brr) die je kunt kopen.

Bedankt dat je mee doet aan onze challenge op ons Scr@p-Cards Challenge-Blog met het thema 'bakken'.

Groetjes Neltine

Oeneke zei

Die zien er prachtig uit! Bijna zonde om op te eten, maar gelukkig hebben jullie de foto's nog Hi Hi. Je dochter is al net zo creatief als haar moeder, geweldig leuk

Cora Hoekstra zei

Die van Isabella ziet er wel heel gaaf uit.

Ans Gilbert zei

Hoi Brenda,
Wat hebben jij en je dochter 2 prachtige taarten gemaakt..wat leuk dat je op mijn Blog kwam kijken...natuurlijk heb ik jouw creaties ook bewonderd...super hoor.. Ik ga je gelijk volgen...

groetjes van Ans

Marfien zei

Deze keer zal ik het maar eerlijk zeggen, de sinterklaastaart is net iets mooier dan de vlindertaart, maar voor je teleurgesteld bent: je kaart met de kerstboom van brackets is super, een terechte winnaar.
groetjes, Marfien

Yvonne van Bruggen zei

Ze zien er super mooi uit, alle twee!! Zonde bijna om op te eten :-)
Groetjes, Yvonne

Miranda zei

je vlindertaart is heel leuk. maar die sinterklaastaart...... WAAAAAW. die is dus mega fantastisch geweldig gaaf. 11 jaar? wat een talent.

Jantine zei

wat een leuke en mooie taarten! Waren ze ook lekker?
(Ik kom op je blog via scrapcards challenge blog :-))

Scraplijn zei

Mag ik heel eerlijk zijn??? Ik vind die van je dochter leuker dan die van jou(bloos) WAt een taartentalent zeg, superleuk gedaan!!!Die van jou is ook leuk hoor maar die van haar!!!! Toppie!

Wilma zei

Oooh die zien er heerlijk en prachtig uit!