dinsdag 18 december 2012

Howdy!

Gisteravond een LO gemaakt met foto's van mijn kleine nichtje in de USA. Ik had een superleuke sketch gezien op het blog van Dutch Dares en had gelijk de foto's van mijn nichtje in gedachten om te gebruiken hiervoor. Hier is eerst de sketch:



De kleuren komen van het "recept" van het blog van Scrap365 :



En dit is mijn uitwerking ervan.(even klikken voor een groter plaatje : ) )




Nog een paar van dichtbij:
Is het niet schattig om te zien hoe ze met de pony "in gesprek" is?



Eerst even poetsen en "haren borstelen"


Bye-Bye! See ya later! (kijk haar nou zitten, mét zonnebril ! )


Met embossingpoeder op een stuk  van een oude spijkerbroek van mijn dochter bezig geweest: (ja ik bewaar echt alles ja!)









Gebruikte materialen:

Design papier van Around the Block, wit en bruin cardstcok, lila kantrandje, oude spijkerbroek, witte gelpen, heel veel bloemetjes, houten ster, lila plakpareltjes, resin bloemen, bedeltje, zwarte fijnschrijver, Quickutz letterstans Teriyaki, embossingpoeder seafoamwhite, leren touwtje, jutetouw, randpons Martha Stewart,stempel Wild West (weet geen merk) Distressink Vintage Photo van Tim Holtz. 


Dit was het weer voor dit moment. Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog! En alvast bedankt voor je berichtje, ik lees dat altijd met veel plezier!! :)

Groetjes,

Brenda

18 opmerkingen:

M@rjan zei

Onwijs gaaf Brenda! Een stoere en toch ook meisjesachtige lay-out!

Jolanda Goes zei

wat supergaaf zeg! Die sketch is idd perfect bij deze foto's. Leuke details heb je gebruikt.

Wiebine zei

mooie layout heb je gemaakt Brenda, en wat een leuke foto's !
groetjes,
Wiebine

Jolanda en meer creaties....... zei

Hoi Brenda,

Bedankt voor je berichtje op mijn blog....mooie LO heb je gemaakt, en leuke foto's......wens je een fijne avond toe......groet, Jolanda

Els zei

Erg leuke layout is dit weer. En die foto's zijn zo lief.
Leuke details ook.
Groetjes, Els

Boukje zei

Mooie LO, leuk zo'n serie foto's die al een verhaal vertellen!
Groetjes Boukje.

Petra van Osch zei

Geweldige lo en foto's en wat een leuke materialen heb je gebruikt. Bedankt voor het meedoen aan de Dutch Dares!

Annemarie zei

Super gemaakt Brenda! Hoe verzin je het....embossen op een stuk spijkerstof! Erg leuk.
Groeten Annemarie

Joanna zei

Wat een mooie layout, stoer en schattig tegelijk. Wat een super idee zeg dat stukje spijkerstof embossen!

jacqueline zei

Wow wat een geweldige LO.
Wat heerlijkj veel te zien en ik vind je techniek met de embos op spijkerstof super gaaf (die ga ik onthouden, geeft een super mooi effect).
En och die foto's.....echt te lief gewoon.

Groetjes Jacqueline

Jetty zei

Hij is echt gaaf Brenda!

Wilma zei

Wat een super leuke lo is dit! Gave details, zoals dat stukje spijkerbroek met toepasselijke tekst!

Sandra1968 zei

Een superleuke LO!

Johanna zei

Leuke layout! lekker stoer en toch meisjesachtig!
Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog :) Ik wens jou ook alle goeds voor 2013, ik kom snel weer eens op je blog neuzen!
Groetjes,
Johanna

Jolanda Cuper zei

Wow wat een prachtige LO!
Jij ook een fijne jaarwisseling!
Groetjes Jolanda

Yvonne van Bruggen zei

Wauw, hij is heel mooi Brenda! Goed gelukt!! Dankjewel voor de beterschap-wensen!
Groetjes, Yvonne

Jenneke zei

Ha 'collega', ik kom even een kijkje nemen op je blog ;-)
Leuke, vrolijke layout heb je gemaakt hoor! Schattige foto's!

XXXJenneke

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je mee doet met de sketch uitdaging van Dutch Dares. Ik vind je uitwerking erg mooi geworden.