zaterdag 29 december 2012

My Beautiful Boy

Zo aan het eind van het jaar nog even een LO gemaakt. Er was een online crop(-weekend) op het SNNforum en buiten het beppen zijn er velen toch al heel productief geweest :) Hier dan mijn LO. Op de foto mijn oudste zoon helemaal in zijn element op het strand afgelopen zomer:(even klikken voor een grotere foto)























Gebruikte materialen:

Design papier van Cosmo Cricket, My Mind's Eye &Basic Grey, 2 bladzijdes uit een oud boek van de rommelmarkt, héél veel bloemen van vnl Prima Marketing, bingosteentje (Maya Road?) stoffen knoop, stuk karton van een doos, doily, jutetouw, plakpareltjes, juteband, houten sterretjes, tekststickertjes van ?, witte acrylverf (de gesso is spoorloos verdwenen!) voor het karton, glazen flesje/message in a bottle (Tim Holtz),schelpen van het strand, letterstans "Olivia" van Profocraft.

Dit was het voor dit moment en waarschijnlijk ook de laatste post van dit jaar. Ik wens iedereen een gezellige jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2013!!

Groetjes,

Brenda






22 opmerkingen:

Linda van der Velden zei

Wow heel gaaf gedaan!

Jetty zei

Brenda wat is die gaaf geworden zeg.

Boukje zei

Prachtig, mooi dat blauwe bij de achtergrond! Leuk dat je de banner van Follow Your heart uit het papier hebt gebruikt! Voor jullie ook een goede jaarwisseling en alle goeds voor 2013 toegewenst!
Groetjes Boukje.

Ans Gilbert zei

Hoi Brenda,

Wat een supermooie LO heb je gemaakt..mooie kleuren, alles mooi in die blauwe tinten,leuk de stoffen bloem..heerlijk wat is er veel te zien...

Liefs van Ans

Agnes zei

Hij is prachtig !
"Durf" zelf voor een jongens LO geen bloemen te gebruiken,maar jij laat hier zien dat het prima kan.
Groetjes, Agnes

Annemarie zei

Hij is prachtig!
Leuk dat "follow your heart" label.

Wiebine zei

Hij is prachtig Brenda, ik vind dat papiertje in het flesje ook zo leuk bedacht en die banner, zo mooi met diepte gevouwen. Jullie ook een goed uiteinde en een heel gelukkig maar vooral gezond 2013 !!
groetjes,
Wiebine

Kitty zei

Prachtige LO Brenda!

jannekevanveen zei

wow Brenda wat prachtig en wat een schitterende kleuren echt heel mooi ik wil jou en je family ook een gelukkig en gezond 2013 toewensen gr janneke

Lean de Ruiter zei

Heel gaaf lootje met hele mooi laagjes en texture...uhh is geen nederlands hahahha.
doeggggg fijne jaarwisseling!

Tynke zei

Hij is zo gaaf Brenda!!

Jij ook een fijne jaarwisseling en een spetterend 2013!

jacqueline zei

Vind het echt zo een prachtige LO, de kleuren, de opzet....schitterend gewoon.
Ga ook snel een keer proberen zo een soort LO te maken.....te gek gewoon.

Nog even over het jaarboek, ik was dus afgelopen jaar heel verwachtingsvol begonnen en strande al toen ik aan maart moest beginnen wahahaha.
Dus nu ga ik hem achteraf maken, ik heb alle foto's uitgezocht en in mapjes op de pc gezet met de maand erbij......en zo kan ik het op mijn eigen tempo afmaken, plus vind ik het fijn dat ik nu voldoende keus uit foto's heb wahahahaha.

Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en we bloggen vast volgend jaar weer.

Groetjes Jacqueline

Miranda zei

Ziet er helemal super uit!!!

Jij natuurlijk ook een heel goed uiteinde en een super 2013!!!

Je@net zei

Wat een gave lo, Brenda. Prachtig gedaan met zoveel mooie details!

Jenneke zei

Wat een super mooie layout, Brenda! Al die laagjes en originele details, echt heel erg gaaf!
Ik moet iedere keer als ik op je blog kom even slikken bij de layout van Loes... Ik ben een paar weken voordat ze overleden is nog bij haar thuis op bezoek geweest en dat heeft diepe indruk op me gemaakt. Heel mooi hoe je haar op je blog herdenkt!

XXXJenneke

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een super mooie LO!
Groetjes Jolanda

Petra De Vroege zei

Wat een prachtige LO!! geweldig!! Ik ben gek op blommen dus tja... ik word hier wel heel blij van!! ERG mooi! groetjes,
Petra

Martine zei

heerlijk zo'n zomerse lay out!

Groetjes en de beste wensen voor 2013!
Martine

Cornelie zei

Wauw wat heb je dat mooi gemaakt zeg, prachtig!
Fijne jaarwisseling!

Annemarie zei

Wauw Brenda prachtig gemaakt!
Mooi papier heb je ook gebruikt.

Jolanda Goes zei

Hij is super Brenda, wat een leuke kleuren en mooie details, veel te zien. Het achtergrondvel vind ik ook geweldig.
Fijne jaarwisseling en een mooi, gezond en creatief 2013 meis!

Nadine zei

Wat een prachtige layout weer, ben weg van die van jou! Moet er ook nodig eens mee aan de slag. Fijne jaarwisseling!