dinsdag 1 januari 2013

Best Wishes...

...voor een goed nieuwjaar! Tussen de zieke familieleden door( I'm the last one still standing) toch nog een kaartje kunnen freubelen. Het is een verlaat nieuwjaarskaartje geworden, maar wilde m toch even laten zien.


dit is m geworden:  (even klikken voor een groter plaatje)



en een paar van dichtbij:


Het stikwerk is weer met de hand gedaan en de tekst heb ik geƫmbost met Seafoam White






Gebruikte materialen:
wit cardstock, papiertjes van Tr3ndyPapier en nog iets wat ik uit een ruilkitje heb gehaald, doily, sneeuwvlokstans, witte bloem (zit onder de sneeuwvlok) plakparels, chipboardtekst, embossingpoeder Seafoam White, wit garen voor het gestikte randje, distressinkt Antique Linen voor de randjes,klein stukje 3Dfoam om de sneeuwvlok op te plakken.

Dit was het weer voor dit moment. Ik wens iedereen een spetterend 2013 toe!!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende post :)

Groetjes,

Brenda







15 opmerkingen:

Lean de Ruiter zei

Gaaf kaartje en een mooi 2013.
groetjes,lean

Ellen zei

Wat een prachtig kaartje! Hele mooie kleuren heb je gebruikt!

Wiebine zei

mooie kaart is dat Brenda,
groetjes,
Wiebine

Oeneke zei

Een lekker winters kaartje, nu de echte winter nog

Boukje zei

Mooi winters kaartje, mooie kleuren bij elkaar! Beterschap met je ziekenboeg!
Groetjes Boukje.

Nadine zei

Gelukkig nieuwjaar! Wij scrappers zijn sterke vrouwen ;)! Beterschap voor je gezin, bij jou gaat het in ieder geval goed,zie ik, leuk kaartje, mooi!

Linda van der Velden zei

Mooie kaart! En jij ook een goed en creatief 2013 gewenst!

Ans Gilbert zei

Hoi Brenda,

heel mooi kaartje..

de allerbeste wensen voor 2013..

groetjes Ans

Jolanda Cuper zei

Super wat een geweldige winterkaart!
Groetjes Jolanda

jolanda zei

mooi kaartje
de beste wensen

Els zei

Wat een bijzonder mooi kaartje vind ik dit. Leuke kleurtjes en mooi stikwerk ook. Wat een werk is dit geweest, maar wel heel mooi dus. Fijne dag en groetjes, Els

Cornelie zei

Jij ook een super mooi nieuwjaar!!!
Wat een prachtig kaartje, helemaal super!!

Gerdine zei

Wow, steekjes met de hand! Mooi kaartje! Beterschap voor iedereen!

Miranda zei

Alweer steekjes met de hand. Kun je mij dat eens leren? Ik krijg dat niet voor elkaar die mooie steekjes die jij maakt. Voor jou ook de beste wensen!!

Lin zei

Ik vind m super, heel lieflijk maar ook winters. Mooie combi heb je er weer van gemaakt.