dinsdag 22 januari 2013

EKEF challenge # 151

Hallo allemaal,

hier is dan mijn eerste bijdrage voor EKEF !! De uitdaging is deze week:

 Eigen designpapier maken dmv dunne strookjes papier

Deze prachtige prijs stelt Marianne Design beschikbaar voor de winnaar:





En dit is mijn uitwerking geworden:
(even op de foto klikken voor een groter plaatje)








En een paar foto's van dichtbij:

verschillende strookjes in verschillende maten/diktes voor het hart gebruikt


Lekker veel bloemen ;)



een strookje heb ik voorzien van 5 uitgeponste hartjes (staat symbool voor ons gezin)








Heb de strookjes op de hoeken een beetje gevlochten. 



Gebruikte materialen:

cardstock (vanille en geel) , design papier van ?, heel veel bloemen (o.a. Prima M) ,tekststickertjes, grote witte parelswirl van Kaisercraft, chipboardletters van American Craft, resins van Prima Marketing, takjesstans, hartjespons, witte gelpen vppr de "stiksels", 3D foamtape (onder het hart) stickertje fototoestel van October Afternoon.


Dit was het weer, ben benieuwd wat jullie er van vinden. Nog leuker natuurlijk als jullie ook gezellig meedoen met deze uitdaging. Je hebt de keuze uit een kaart of een layout maken. Als je even naar het blog van EKEF  gaat, kun je nog meer inspiratie vinden van de andere meiden uit Team Turkoois. 



Groetjes,

Brenda





24 opmerkingen:

Els zei

Het is een pracht lootje in schitterende kleuren en erg leuke details. Leuk die streepjes op de foto en de gevlochten hoejes. Fijne dag en groetjes, Els

Anneke. zei

Je eerste uitdaging voor eKeF is prachtige gelukt, Brenda! Heel mooi LO geworden.
Groetjes Anneke.

Bernadet zei

Ziet er super uit brenda

Anja (scrappie) zei

Schitterend lootje Brenda heel erg mooi leuk detail die gevlochten strookjes papier. Je eerste bijdrage mag er zijn hoor.

Claudia zei

Mooi Brenda!

Groetjes Claudia

Je@net zei

Mooie binnenkomer, Brenda, wat een prachtige lo heb je gemaakt!

stieneke zei

Mooie lo Brenda, leuk die gevlochten strookjes.

Groetjes Stieneke.

Wiebine zei

Een prachtige layout heb je gemaakt Brenda,
groetjes,
Wiebine

Corry zei

wat een geweldig mooie layout Brenda, heel mooi gemaakt
groetjes corry

Petra De Vroege zei

wat een prachtige LO, ik hou ervan, ik ben wel fan hoor! Jij bent volgens mij net zo gek op bloemen als ik... heerlijk!

M@rjan zei

Mooi hoor! Dat hart als symbool is een goede gedachte. Prachtige kleurtjes en wat leuk zijn al die bloemen erbij!

Jetty zei

Ik vind hem echt ontzettend gaaf!

Boukje zei

Mooie Lo heb je ervan gemaakt, wat een leuke opdracht!
Groetjes Boukje.

Tinie zei

Super dat je al met deze uitdaging hebt meegedaan!! En dan ook nog met zo'n prachtige LO!!
groetjes Tinie

marja zei

Wat een geweldige LO Brenda, in prachtige kleurtjes!

Lieve groetjes Marja.

Wendy zei

Wat een prachtige lo heel leuk gedaan

Wilma zei

Prachtige lo. Mooie kleuren, zoveel leuke, lieve en mooie details.

Klaske zei

da's een goed debuut Brenda, wat een mooi LO! prachtig met al die laagjes en die diepte...

Aletta zei

Wauw... prachtig Brenda
Groetjes Aletta

misscreatief zei

Hoi Brenda,

Dankjewel voor je reactie op mijn blog;)
Ik ga inderdaad vaker proberen mee te doen met de challenge!
Zoals ik al schreef, jullie hebben er super mooie creaties opstaan en hele duidelijke beschrijving erbij.....wat willen we nog meer;)
En tevens wil ik jou ook mijn complimenten geven voor de schitterende creaties die je gemaakt hebt!!!!

Gr.
sonja

Chantal zei

Wat een supergave lay-out! Doet me echt naar de lente verlangen al die frisse kleurtjes :-)
Groetjes,
Chantal

Miranda Mols zei

Super

Brenda zei

Wauw wat onwijs gaaf zeg!! Schitterend met al die bloemen, in geweldige kleuren!! Waar is het stempeltje van rechts onderin?
Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!! Het gaat goed met ons hoor!! Sanne doet het geweldig, ze is zooo makkelijk :-)
Met jullie ook alles goed??
Lieve groetjes Brenda

Ellen zei

Prachtige layout Brenda! Gaaf dat vlechtwerk in de randen!