woensdag 2 januari 2013

Liftchallenge #32

Hallo allemaal, bij de Liftchallenge hadden ze weer een superleuke kaart om te liften. Ik ben er uiteindelijk toch nog een tijdje zoet mee geweest (mede door het stikwerk wat ik weer met de hand heb gedaan)

Dit was de te liften kaart:




En dit is mijn uitwerking geworden, een stoere jongenskaart voor mijn neefje die volgende week 7 jaar wordt. Even klikken voor een groter plaatje ;) 





en van dichtbij:
Al het stikwerk heb ik met de hand gedaan ;)






De "7" heb ik nog geëmbost.








Verder nog wat 3Dfoam gebruikt hier en daar voor wat meer diepte. Papiertjes zijn van Echo Park.

Ik hou het kort deze keer want ik voel me helaas hondsberoerd, dus het virus heeft mij als laatste toch nog te pakken gekregen. Balen :(  Als ik me morgen wat beter voel zal ik nog betere foto's plaatsen.

Groetjes en tot de volgende post.,

Brenda

22 opmerkingen:

Jacquelien zei

Dat heb je erg mooi gedaan! Wat een werk he alles met de hand tikken maar het resultaat is prachtig geworden!

Jolanda Cuper zei

Wow super prachtig lift!
Groetjes Jolanda

Judith zei

Oh, deze is heel mooi geworden! Wow, met de hand gestikt, net als de randjes van je vorig kaartje. Netjes!!!
Jammer dat je toch ziek lijkt te worden. Beterschap, zodat je de laatste vakantiedagen met je kinderen nog kunt genieten!

Groetjes,
Judith

jacqueline zei

Wat een schitterend kaartje zeg, wat prachtig dat stikwerk, en zooo netjes.

Groetjes Jacqueline

Elly van t Scrap-Ateljeetje zei

Wat een gave lift! En Echopark... altijd goed voor prachtige lijnen! Ondanks dat je het nieuwe jaar wat belabberd start, wens ik je een heel goed 2013 en beterschap!

Gerdine zei

Lift lijkt m prima gelukt. Hopelijk ben je weer snel op de been!

Corry zei

Heel mooi geworden Brenda,
en dat stikwerk, heb je heel netjes gedaan.
Ik wens de veel beterschap en nog een gelukkig en gezond 2013
Groetjes Corry

Nadine zei

Leuk leuk leuk! je hebt er flink je best op gedaan, dankjewel! Ontzettend netjes afgewerkt met die handgemaakte stiksels, knap hoor! Bedankt voor het meedoen!

Wilma zei

Heel gaaf gedaan!!!

M@rjan zei

Zoals altijd bij jou en heel mooi lift! Prachtig van kleur, mooi afgewerkt met je stiksels. Fijn dat je weer meedoet, Brenda!

Linda van der Velden zei

Mooi gedaan! Leuke kleurencombi!

Petra De Vroege zei

Hij is zeker super zeg!! Mooie kleuren heb je gebruikt! Erg gave kaart!!

Tinie zei

Geweldig leuke kaart voor een 7 jarige knul!!
groetjes Tinie

Cornelie zei

Dit wordt mijn 4e poging....
om te zeggen dat ik je lift onwijs mooi vind! Mooi dat de kleuren overal terug komen ( hou ik van!)
Mooie kleuren ook, en papier! Top dus!
dank je voor het meedoen!

Rosalien Zwackhalen zei

Wat prachtig gedaan al dat stikwerk met de hand, een hoop werk. ;) Maar het resultaat mag er ook zijn. Een prachtig stoer kaartje.

Jij ook de beste wensen voor 2013. :)

Groetjes Rosalien

Jetty zei

die is heel erg mooi! Wat een werk heb je er ook van gemaakt. Super.

Jenneke zei

Wat een prachtige kaart zeg! En ja, dat het veel werk is, dat zie je er wel aan af!!
Ik hoop dat je je ondertussen weer wat beter voelt!

XXXJenneke

Miranda zei

Ik hoop dat je inmiddels weer beter bent. Je hebt een mooie lift gemaakt. Je bent het origineel aardig trouw gebleven, knap werk.

Johanna zei

Dat is een zeer goed geslaagde lift! Heel mooi :)
Groetjes, Johanna

loes de groot zei

een supers gaaf kaartje!!!

Wilma zei

Gave lift! Mooie kleuren en zo leuk met zoals je het touw hebt gedaan!

Lin zei

Wat een werk brenda dat stikken, geloof toch dat ik voor de makkelijke manier zou gaan.
Erg mooi kaartje geworden.