dinsdag 15 januari 2013

Nieuwtje!!

Ja ik heb alwéér een nieuwtje. Ik ben laatst gevraagd om in het DT te komen van EKEF en ik heb er "ja" op gezegd!! Súperleuk toch?? Vond het een enorme eer dat ik gevraagd werd. Ik zit in het Team Turkoois (afdeling Scrapbookteam) en zal dan 1 keer per 2 weken een LO plaatsen n.a.v. de challenge voor die week, waardoor jullie dan misschien geïnspireerd raken en ook gezellig meedoen aan de challenge :)

Deze week is de challenge: 
 serie kleine kaartje 10x10 cm, clean & simple en voor de scrappers onder ons een clean&simple layout.

Wil je zien wat er deze keer voor super mooie creaties gemaakt zijn door team Roze klik dan hier

Sponsor: Stempelfeest   


Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!

Groetjes en een fijne dag nog verder,

Brenda

13 opmerkingen:

Claudia zei

Wat gaaf zeg, veel plezier bij EKEF. Ik keek op HobbyResort, maar kon nergens vinden hoe ik volger kon worden op het blog. Weet jij dat?
Het ziet er zo leuk uit, dat wil ik graag volgen.

Groetjes, Claudia

Miranda zei

Wat onwijs leuk zeg!!! Gefeliciteerd!!!

Sandra1968 zei

Van harte gefeliciteerd! :-)

Maaike Duijndam zei

Super leuk Brenda, gefeliciteerd!!!

Aletta zei

Welkom Brenda,
We kijken nu al uit naar je 1e creatie voor EKEF.
Groetjes Aletta

Anja (scrappie) zei

Van harte welkom hoor ik ben een medecollega...veel plezier bij EKEF.

Je@net zei

Wat leuk dat je het team van EKEF komt versterken. Veel succes, ben benieuwd naar je creaties!

M@rjan zei

Gaaf hoor, je bent een aanwinst!! Veel plezier daar.

Els zei

Super leuk Brenda en gefeliciteerd.
Groetjes, Els

Petra De Vroege zei

wat goed zeg!!! Idd een eer, maar je verdient hem want je maakt prachtige dingen!!! Veel plezier en succes!

Tinie zei

We zijn er blij mee!! Leuke tijd toegewenst!
groetjes Tinie

Jolanda Goes zei

Je gaat lekker!!! Gefeliciteerd, supergaaf en welverdiend :)

Bernadet zei

superleuk dat je onze nieuwe collega word Brenda.
Heel erg veel plezier bij ons