woensdag 13 maart 2013

Fotoswap-layout

Op het forum van SNN (voor alle scrappers in Noord-Nederland ) heb ik meegedaan met een zgn. fotoswap; ik kreeg een foto toegestuurd door Jetty om er een layout mee te maken. Mijn foto is weer naar iemand anders gestuurd en die maakt dan weer een LOtje met mijn foto. De uitwisseling van de layouts zal zijn tijdens het scrapweekend in het weekend van 8,9 en 10 maart. SPANNEND!! Op het moment van schrijven heb ik dus nog geen idee hoe de LO met mijn foto er uit ziet!

Dit is mijn bijdrage geworden:even klikken op de foto om m groter te bekijken ;)




De foto is genomen aan de start van een wandeltocht in het noorden van het land (Tocht om de Noord)

En hier nog een paar foto's van dichtbij:








Lang leve internet! Even de wandelroute van 2012 opgezocht en uitgeprint en er een label van gemaakt:)














Gebruikte materialen:
cardstock, design papier van The Paper Studio, Basic Grey, October Afternoon, Little Yellow Bicycle, bloemen van o.a. Prima en Marianne Design, stickers (October Afternoon) ,swirl (Prima) klein flesje van ?, stempels, houten sterretjes(xenos), chipboard, letterstansen, knoop, jutetouw, minialphastickers, brad, pijltjes-stans, distressinkt Vintage Photo, datumstempel, bedeltje/klokje, Rub-on (October Afternoon)


Update: onderstaande LO heb ik gekregen tijdens het scrapweekend. Ik had een foto van mijn jongste uitgekozen, daar vond hij zichzelf namelijk ERG cool op staan *LOL* Tanja, bedankt voor deze "coole-gast-LO " , ook namens mijn kleine coole gast Maurits : )



Dit was het weer, bedankt voor het langskomen hier op mijn blog!

Groetjes,Brenda

15 opmerkingen:

Corry zei

Wat leuke layouts Brenda
Ook leuke kleuren
Twee totaal verschillend
Ik vind ze allebei heel mooi
Groetjes Corry

Ans Gilbert zei

Hoi Brenda,
Wat een leuke LO is dit, prachtige kleuren, heel veel te zien..echt WOW..liefs van Ans

Ans Gilbert zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Oeneke zei

Wat een super LO heb je ervan gemaakt. Het lijkt mij heel moeilijk om voor iemand anders een LO te maken.Jij hebt er zo te zien geen moeite mee. Heel mooi en zoveel te zien. TOP!

marian zei

Hoi Brenda, wat een super leuk idee om een fotoswap te doen. Jij heb er wel een hele lueke LO van gemaakt en die jij heb gekregen met jou foto is ook heel leuk geworden.
Groetjes Marian

Aletta zei

Wat zijn beide layouts prachtig !!

Wat een leuk idee zo'n lo-swap.

Groetjes Aletta

Jacquelien zei

Wat mooi!! Beide layouts om trots op te zijn. Die jij hebt gemaakt voor Jetty is heuul mooi, heerlijke kleuren en details en de layout die je van Tanja hebt gekregen is ook super cool haha!


Groetjes Jacquelien

Lean de Ruiter zei

Gave lootjes heb je weer gemaakt.De eerste heeft ook super details is maar afwachten wat voor foto je krijgt.
groetjes,Lean

Els zei

Super wat een pracht lootjes zijn er gemaakt. Ik vind ze beide erg mooi.
Groetjes, Els

Nadine zei

Wat een leuk idee en wat hebben jullie allebei mooie layouts gemaakt, super!

Laura zei

wat een gaaf lootje!!
Leuk gedaan met zo'n miniflesje, hoe bevestig je dat op je layout?

Groetjes Laura

marja zei

Wat een prachtige layouts, zoveel details en moois op te zien!

Lieve groetjes Marja.

M@rjan zei

Supergave Lo Brenda! Ook die je kreeg vind ik erg mooi.

Wilma zei

Wauw, supergave lo heb jij gemaakt. Prachtige details!
De lo voor jou is ook mooi geworden.

Chantal zei

Wat grappig zeg dat je elkaar foto's zo scrapt! HEt is jullie allebei gelukt denk ik zo!
Groetjes,
Chantal