vrijdag 12 april 2013

Wish Big

Hèhè, eindelijk weer eens een kaartje gemaakt en wel voor de Liftchallenge #39. Voor mij een enorme uitdaging want de opdracht was om alleen de kleuren zwart en wit te gebruiken. Pfff! Dat viel nog niet mee, want het is niet echt mijn favoriete kleurencombi ; ) Anyway, ik heb mijn best gedaan en vooral wit gebruikt en maar een klein snufje zwart: (even op de foto klikken voor een groter plaatje)


(Excuses voor de matige foto, ik heb m net bij lamplicht en zonder daglicht genomen.Morgenochtend heb ik geen tijd meer voor foto's, omdat ik dan naar het voetbalveld moet met de jongste)

Gebruikte materialen: wit cardstock, klein geponst randje zwart-wit designpapier (van?),randpons "Doily Lace" van Martha S., framestans (Marianne Design) witte knoopjes,witte roosjes, vlinderponsje, wit kantrandje, stukje oude witte vitrage, wat  wit naaigaren, stukje wit ribbelkarton, knijpertje wit geverfd met gesso, stickertje "dream", stempel (PTI) wit lintje aan het frame, witte pareltjes hier en daar, zwarte Versafine, distress inkt Black Soot, datumstempel, 3Dtape.

Nou, ik zal m snel nog even linken. Bedankt voor het kijken en alvast een heel goed weekend gewenst! Zal het nu dan eindelijk lekker weer worden?? We zullen het gaan zien ;)

Groetjes,Brenda

14 opmerkingen:

Tinie zei

Mooie kaart hoor Brenda!!
Groetjes Tinie

Gerdine zei

Nee, mijn kleurencombi is het ook niet. Maar jij hebt het mooi verwerkt! Beetje shabby chique!

Els zei

Mooie vintage kaart en leuke details.
Groetjes, Els

M@rjan zei

Ik ben gek op deze stijl, heel mooi gedaan! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, Brenda.

Jolanda Goes zei

prachtig kaart Brenda, de beperkte kleuren geven het een hele shabby sjieke uitstraling. Mooie materialen heb je ook gebruikt.

Annemarie zei

Mooi gemaakt Brenda.
Groeten Annemarie

Oeneke zei

Hi hi, jij hebt voornamelijk wit gebruikt en die van mij is bijna helemaal zwart. Een mooi vintage kaartje is het geworden.

Lean de Ruiter zei

Super hoor en de foto is best ok hoor hihihhi.
groetjes,Lean

jacqueline zei

schitterend zeg, heel chique.

Groetjes Jacqueline

Jetty zei

Ik vind hem echt heel erg mooi geworden. Enne ik zit nu lekker in het zonnetje (wel achter glas ;-))

Cornelie zei

Leuk dat je de uitdaging toch bent aangegaan! Mooi gedaan, leuk kaartje. Dank je voor het meedoen Brenda!

Nadine zei

Dat kan natuurlijk ook!Heel veel wit en een klein beetje zwart, slim! Leuke kaart, verrassende details. Bedankt voor het meedoen!

Klaske zei

Leuk kaartje geworden Brenda, al kan ik me voorstellen dat je het een lastig vond!

Scraplijn zei

Wat een geweldig mooi kaartje is dat geworden Brenda, echt, ik hou wel van dat helemaal wit!!!!