woensdag 1 mei 2013

Enjoy every sweet moment!

Voor mijn zusje had ik laatst een verjaardagskaartje gemaakt. Aangezien zij helemaal "into" taarten en cupcakes maken is, had ik mijn kaartje daar natuurlijk even op aangepast. Het toeval wilde dat er bij GoGini  een uitdaging was om een kaartje te maken met als thema taarten/bakken. Dus, dat kon mooi gecombineerd worden ;)

(even op de foto klikken voor een groter plaatje)




En van dichtbij:



vlaggetjes maken het altijd feestelijk en vrolijk






Wat heb ik gebruikt?
wit cardstock, designpapier van Prima Marketing, zalmroze roosje ook van Prima, lichtblauwe bloemetjes uit een rakje,andere bloemen uit grote voorraad, de vlinders uit designpapier geknipt uit hetzelfde rakje, knoopje, cupcakejes geknipt uit papiertjes van een ander rakje, lichtblauw kantje, wit breed kant, groot label, hartjesvormige doily, wit frame gestanst (Marianne Design) knoopje, wit touwtje (voor vlaggenlijntje),3Dtape (onder vlaggetjes) taartstempel (PTI) gestempeld op designpapier. De randjes heb ik bewerkt met Distress Inkt "Pumice Stone".


8 opmerkingen:

Lisette Harzing zei

Wow, ik vind hem prachtig!

Ans Gilbert zei

Hoi Brenda,
Wat mooi gemaakt, vind de cupcake-vlaggenlijn super..een pracht van een kaart.succes met de challenge,
Liefs van Ans

Jetty zei

deze is heel gaaf Brenda.

* √úla * zei

Wat een prachtige kaart, Brenda!
Zo mooi en ontzettend zoet. Mooie details heb je hiervoor gebruikt.
Groetjes, Ula

Annemarie zei

Een prachtige stijlvolle kaart Brenda!!!

Wilma zei

Helemaal leuk met die cupcakes!!!

Boukje zei

Dan viel deze kaart zeker in de smaak, mooi geworden!
Groetjes Boukje.

Lastochka zei

Wow, so sweet work. I love it!