woensdag 22 mei 2013

Hoera een jongetje!

Bij de Liftchallenge hadden ze weer een leuke kaart om te liften. Ik heb er een geboortekaartje van gemaakt. De baby is nog niet eens geboren maar de ouders hadden wel al laten weten dat het een jongetje is. Dus, ik heb mijn kaartje al vast klaar ;) Dit is m geworden, al moet ik zeggen dat de kleuren in het echt mooier zijn hoor. De gestempelde hartjes(5 in totaal voor het gezin van straks 5 personen) op de achtergrond komen wel heel hard over op de foto en de oranje twine lijkt wel donkergeel :(







En de randjes weer helemaal met de hand gestikt...



Gebruikte materialen: cardstock, designpapier en sticker van October Afternoon,(stukje "meetlint" is van een ander merk maar geen idee welke) naaigaren, twine, distressinkt vintage Photo, houten knoop, speld, hartjesstempel&inkt, seafoam white embossingpoeder.


En dit was de te liften kaart:

Ik ga mijn kaart even linken, bedankt voor het kijken!!

Groetjes,Brenda

9 opmerkingen:

Lastochka zei

Great progects! so lovely!

Gerdine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerdine zei

Prachtig kaartje! Mooi papier en die hartjes zijn leuk bedacht! En dan het stikwerk met de hand.... Petje af!

Gerdine zei

Oeps, twee keer hetzelfde bericht geplaatst...

Klaske zei

Prachtig kaartje! Vol met symboliek dus ook... Ik denk dat ik al weet naar welk gezin dit kaartje gaat ;-). Mijn kaartje ligt ook al klaar, haha

Els zei

Een heel mooi geboortekaartje is dit en ik denk ook te weten waar deze heen gaat.
Groetjes, Els

Alida zei

wat een schattig kaartje heb je gemaakt Brenda.

Boukje zei

Mooi kaartje, mooie kleuren en de oranje accenten erbij!
Groetjes Boukje.

Nadine zei

Een super kaartje, leuk ook met het symbolische aantal hartjes! En ook al komen de kleuren misschien niet helemaal goed uit op het scherm, het is een gave kaart!

Bedankt voor het meedoen aan deliftchallenge!