donderdag 30 mei 2013

Mini-album van de Scrapdag

Ieder jaar wordt er hier in het dorp een scrapdag georganiseerd,waar dan een leuk projectje gemaakt kan worden. Deze keer was het een minialbum in een tasje. Helemaal leuk! Geen ingewikkelde dingen, voor iedereen goed te doen. Ik heb het bummetje inmiddels af, het tasje (nog) niet, eventjes "Toos-Inspiratieloos" zeg maar ; )

Het zijn nogal wat foto's dus ga maar even lekker zitten ;) Als je op de foto klikt, kun je m groter bekijken:


De voorkant:


Uiteraard weer lekker dik dit albumpje, daar hou ik van! 


De hartjes aan de slinger heb ik uit het designpapier geknipt (My Mind's Eye-Love Me)



De mini-filmstrip zie je door het hele album lopen, evenals de "hugs 'n kisses" (XOXO)



De filmstrip is ook leuk om ieniemini-fotootjes in te plakken (wel een gepriegel!)









Zo kun je toch heel veel foto's kwijt in zo'n klein album!









Deze schelpen-randpons van Martha Stewart past  hier goed bij













En dit is de laatste pagina. De letters van het woord "Love" heb ik ook uit het designpapier geknipt en aan het lijntje "gehangen".



Gebruikte materialen voor dit album:
2 stukjes karton (gewoon van een doos uit de supermarkt) voor de kaft, cardstock, designpapier van My Mind's Eye-Love Me, Baker's Twine in verschillende kleuren, doilies, randponsen van Martha Stewart, verf voor de kaft, filmstripstans (Die-Namics), letterstansen (o.a. Tim Holtz-Typeset) , stempel& inkt,Distress Ink Spun Sugar, zwarte fijnschrijver, 2 boekbindringen, verschillende lintjes &twine voor aan de ringen, schelpjes van het strand.

Nou, dit was het weer. Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!!

Groetjes en fijne dag, 

Brenda

17 opmerkingen:

Klaske zei

wauw Brenda, wat is ie gaaf geworden zeg! mooi zo met die zwartwit foto's, enneh: met die nieuwe stans! Leuk al die minifotootjes erin!

marenmat zei

Super albumpje!!

groetjes Marlies

Boukje zei

Mooi album, mooie strandkleuren en leuk al die kleine fotootjes in de filmpstrips!
Groetjes Boukje.

Oeneke zei

Het is prachtig geworden en idd superleuk die mini foto's in het filmstripje

Lean de Ruiter zei

Heerlijk bummetje gave details en lekker om door te bladeren.
groetjes,Lean

Connie zei

Wauw, die is helemaal super geworden! Ben nu wel eg benieuwd hoe het tasje gaat worden ;-) Die filmstrip is ook helemaal geweldig

Thamar, zei

hoi hoi

wat een ontzettend mooi album heb je gemaakt. Ik ben helemaal weg van de kleuren. ik denk dat ik dan toch moet verhuizen wat leuk dat er in het dorp een scrapdag wordt georganiseerd leuk hoor

Alida zei

wat een supermooi boekje, erg leuk en wat veel foto's

Els zei

Super wat een pracht album heb je ervan gemaakt en zo leuk dat regelmatig die filmstrip terug komt met de kleine foto's.
Erg leuk gemaakt.
Groetjes, Els

Ria zei

Echt helemaal geweldig, super leuk.


groetjes Ria

Judith zei

Heel heel leuk boekje heb je gescrapt, Brenda! Dat wil ik toch ook zo graag eens doen. Een paar van onze foto's zo verwerken

Petra De Vroege zei

Hij is echt prachtig!! Zo mooi alles bij elkaar passend! Super! Ik geniet ervan! En wat een mooie familie zo! :) xx

M@rjan zei

Gaaf hoor! Mooie tinten gebruikt en omdat de filmstrip enz. doorlopen is het echt een geheel geworden. Dat tasje komt ook vast nog wel.

Agnes zei

Prachtig, Ook ik ben weg van hoe je de filmstrip hebt gebruikt !

Scraplijn zei

WAtr ee ontzewttend leuke mini is dit geworden!!! Gaaf met die fimstripjes erin !!

Scraplijn zei

Nou ja zeg, ik kan niet meer typen!!1 Wat een ontzettend gaaf album is dit geworden zeg, super met die filmstripjes erin.

Lisette Harzing zei

Ik ben er helemaal weg van!!! Wat ontzettend mooi. En de slingertjes op voor en achterkant maken het helemaal af. Krijg er gewoon inspiratie van!