zondag 12 mei 2013

Speciaal voor jou, mam

Vanochtend vroeg (ik mocht "uitslapen" tot 7 uur) ben ik door de kids weer enorm verwend met allerlei zelfgemaakte Moederdag-knutsels, lekkere chocola en "Blokzijler Brok" , en ook kreeg ik nog een mooie stans en lintjes van Marianne Design (hadden ze zelf uitgezocht, LIEFFF!) en van hubbie kreeg ik een mooi gevulde hanging basket  voor buiten. Vanmiddag gaan we naar mijn moeder en zij krijgt van ons en mijn broer& zusje met aanhang, concertkaartjes voor Josh Groban, want ze houdt heel erg van zijn muziek.Ik heb de waardebon even leuk versierd gisteravond, dat geeft net wat leuker ;) Oh ik ben zo benieuwd naar haar reactie op dit kado!

Ik heb een oude kartonnen/kraft map (ooit eens van een scrapdinnetje gekregen) gebruikt als basis en die opgeleukt met papier van Pink Paislee:



en van dichtbij:










En als ze de map openvouwt, ziet ze dit:


Veel plezier mam!!

Gebruikte materialen:
Design papier van Pink Paislee-Butterly Garden, kraft map, bloem,parel&kant-swirl en chipboard(tekst) van Prima M., kreuklint, chipboardletters van?,letterstickers van Basic Grey, kant, gehaakte doily, kalenderkaartje (Webster's Pages), distress inkt Vintage Photo, randpons Doily Lace en vlinderponsje (Martha S.), stukje oud muziekpapier, ticketstempel.

Bedankt voor het kijken!

Groetjes,
Brenda

10 opmerkingen:

Els zei

Wat heb je dit bijzonder mooi gescrapt en ik weet wel zeker dat je mams dit een heel mooi kado vind. Ook de binnenkant is erg mooi.
Groetjes, Els

Alida zei

dat ziet er geweldig uit Brenda, daar zal je moeder vast en zeker blij mee zijn.

Lean de Ruiter zei

Gave manier om de concert kaart te gegeven...mooie kaart ook.
groetjes,Lean

Boukje zei

Dit geeft zoveel mooier! Mooie kleuren en leuk de gouden letters hierbij!
Groetjes Boukje.

Oeneke zei

Wat een prachtig "aangekleed" cadeau heb je er van gemaakt. veel leuker om te geven EN om te krijgen op deze manier.

M@rjan zei

SUPERmooi!! En wat een leuk cadeau ook!

Wilma zei

Prachtig, zowel de verpakking als het cadeau!

Gerdine zei

Erg mooie cadeaukaart! Lekker vintage!

Cornelie zei

Super zeg!!!!

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart en een superleuk cadeau :-)