vrijdag 21 juni 2013

Birthday Wishes

Nog even lekker aan de freubel geweest vandaag, het was er wel ideaal weer voor zeg!



(even klikken op de foto voor een groter plaatje)



En van dichtbij:
En jawel, wederom met de hand gestikt (ik lijk wel niet wijs! Een tijdrovend klusje zeg! ) Ik heb de "lapjes" eerst losgeknipt uit het designpapier en vervolgens weer aanelkaar genaaid. 








Gebruikte materialen:
Kraft cardstock, wit&roze cardstock, frame stansjes van Marianne Design, bloemenstansjes en stempeltjes ook Marianne Design, zo ook het kant ,de afbeelding en het design papier. Verder nog gebruikt  lichtgele doilies,een parelbrad en een minivlinder-ponsje, gesso, Distress Ink Pumice Stone en Tattered Rose, stempelinkt van Versafine "Vintage Sepia". O ja en nog wit naaigaren voor de gestikte randjes en onder de framepjes.


         **********************


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

Dutch Card Lovers : Patchwork
Marianne Design Challenge Blog: gebruik kraft papier en zoveel mogelijk MD spullen.

Bedankt voor het kijken! Groetjes en alvast een goed weekend (met hopelijk iets meer zonneschijn dan vandaag!), 

Brenda

22 opmerkingen:

Lisette Harzing zei

Wat een mooie kaart! Zo lekker vintage! Hele sfeervol. Heb je dat met de hand gedaan. Zo netjes zeg! Dat zou me niet lukken.

Lean de Ruiter zei

Gaaf kaartje mooie laagjes ook!
groetjes,Lean

Anita zei

Een super leuke kaart met hoog MD gehalte.
Gezellig dat je meedoet aan onze challenge

Gr. Anita
MDblog

sjouks kaarten zei

Mooie kaart!
Groetjes Sjoukje

jolanda creatief bijtje zei

schitterende kaart
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
md challenge blog

mieke zei

Erg mooi kaartje !!
Leuk dat je meedoet.

Mieke, MD Challenge blog

Tinie zei

Wel mooi gestikt!! Prachtig kaartje!
Groetjes Tinie

Lisette Harzing zei

Het afstellen van de steek op de machine is wat mij betreft het moeilijkste.

Lisette Harzing zei

Het afstellen van de steek op de machine is wat mij betreft het moeilijkste.

Lisette Harzing zei

Het afstellen van de steek op de machine is wat mij betreft het moeilijkste.

M@rjan zei

Erg mooie kaart, Brenda! Ik houd ook van deze stijl. Mooi stikwerk ook, vroeger deed ik dat ook met de hand, maar tegenwoordig alleen nog met de naaimachine.

Margot zei

supermooie kaart! heel leuk idee om die gehaakte lapjes weer aan elkaar te stikken, dus je bent best wel wijs ;)

bedankt voor het meedoen met de dcl!

Hanny zei

Wat een super leuke kaart, bedankt voor het meedoen aan de challenge.

Groetjes Hanny.
MD blog

Gerdine zei

Mooi kaartje!

Alida zei

leuk zo op dat kraft en dan met dat stikwerk en die andere leuke details.

Scraptastische hobby zei

Hoi Brenda,
ik kom ook bij jou kijken nadat je gereageerd had op mijn blog. Ik vind dat je hele mooie kaarten maakt en dat je mee doen met de lift challenge ook leuk vind. Ik zag ook een heel tof mini fotoalbum boekje. En om nog meer leuke dingen te gaan zien ga ik je volgen, groetjes van Gerie

Wilma zei

Mooie romantische kaart. En wat goed van je om het 'stikwerk' met de hand te doen!

Wybrich zei

Super mooi! Prachtige steekjes hoor!

Bedankt voor het meedoen met de challenge
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

3dnadia zei

Wat een prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met MD challenge

Groetjes Nadia

3dnadia zei

Wat een prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met MD challenge

Groetjes Nadia

Boukje zei

Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Yvonne zei

Heel leuk gemaakt, het ziet er mooi uit!
Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog.