dinsdag 11 juni 2013

Cards&Scrap uitdaging #171

Hallo allemaal, daar ben ik alweer met een nieuwe uitdaging voor het challengeblog Cards&Scrap :

"MAAK EEN CREATIE N.A.V. ÉÉN VAN ONZE WORKSHOPS, DEZE KUN JE RECHTS IN DE ZIJBALK VINDEN. VERMELD OOK DUIDELIJK WELKE WORKSHOP JE HEBT GEBRUIKT."

Keus genoeg zou ik zo zeggen ; ) Ik heb gekozen voor een boekenlegger (klik HIER als je wilt zien hoe je deze kunt maken)

De voorkant



en de achterkant



Voor mij een hele uitdaging om "plat" te scrappen ; ) Het boek moet nog wel dicht kunnen natuurlijk! Omdat ik toch graag iets van bloemetjes erop wilde hebben, heb ik van die platte papieren bloemen gebruikt.



Doen jullie ook weer gezellig mee met onze uitdaging? Leuk!! We kijken uit naar jullie creaties! Wil je zien wat de rest van Team Turkoois heeft gemaakt? Klik dan even HIER.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!

Groetjes,Brenda

8 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk geworden, Brenda!

M@rjan zei

Heel gaaf Brenda, ja dat plat scrappen is niet iets wat jij vaak doet :) maar goed voor elkaar gekregen!

Alida zei

oh wat een leuk idee en wat geweldig gemaakt Brenda.

Marijke zei

Leuk deze boekenlegger/hoek. Ja zoiets moet je idd plat scrappen, goed gelukt.

Groetjes,
Marijke

Tinie zei

Wat een leuke boekenlegger, Brenda!! En je hebt mooi plat gescrapt:))
The flying doctors, daar heb ik geen aflevering van gemist!!
Groetjes Tinie

Aletta zei

Wat handig zo'n boekenlegger,komt altijd wel van pas. Groetjes Aletta

Nadine zei

Gezellig projectje!

Anoesja ten Boom zei

Hoi brenda, bedankt voor je berichtje! Wel erg leuk dat we beide voor de boekenlegger zijn gegaan, en ook beide een papieren bloem op de achterkant hihi. Vind de jouwe heel erg mooi geworden! Veel succes met de challenge!
Groetjes anoesja