donderdag 20 juni 2013

Een zonnig kaartje!

Bij de Liftchallenge hadden ze deze keer een iets andere challenge (dat doen ze eens in de zoveel tijd,geen kaart om te liften dus). Het was een kleuren uitdaging met de volgende zomerse kleuren: aqua, blauwtinten, zonnig geel, oranje én een vleugje bruin. Nou, qua zonnig geel voldoet mijn kaart wel aan de eisen geloof ik ; ) Hebben jullie al een zonnebril gepakt?  ;) Ook alle andere kleuren van het palet heb ik gebruikt, al heb ik die wel minder gebruikt dan het geel.

Dit kaartje is voor iemand die wel even wat zonnestraaltjes kan gebruiken:

(even op de foto klikken voor een groter plaatje)





En van dichtbij:



De hele kaart weer met de hand gestikt:


Ik vond de tekststempel wel goed bij het zonnige geel van het designpapier passen:


De labels heb ik uit designpapier gesneden:






Lekker veel laagjes gemaakt op dit kaartje...



Wat heb ik gebruikt? :
Wit cardstock, designpapier van Bo Bunny (Country Garden ) en Prima Marketing (Zephyr), geelwit twine, blommekes, hartvormige doily, vlinders geknipt uit het Bo Bunny papier, hartjespons, mini vlinderpons, stempel, plakpareltjes, stempel, Versafine vintage sepia stempel inkt, Distress Ink Faded Jeans en Wild Honey,  naaigaren (wit en donkergeel), randpons Doily Lace (Martha Stewart) 

Dit was m weer! Bedankt voor het kijken :)
Groetjes,

Brenda


15 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Brenda,
Wat superleuk is je kaartje, echt de kleuren spatten er vanaf..heel mooi gemaakt..liefs van Ans

Cornelie zei

Zeker weten zeer zonnig!! Heel mooi, en vooral lief dit kaartje! Leuk dat je meedoet met de chalenge!!

M@rjan zei

Zo leuk om te zien hoe iedereen een eigen invulling geeft aan deze challenge. Ik vind je kaart erg mooi! Houd van deze stijl en zonnig is het absoluut! Fijn dat je weer mee doet met ons, Brenda.

Claudia zei

Prachtig zeg, daar zal de ontvanger vrolijk van worden!

Groetjes, CLaudia

Je@net zei

Wat een mooi zonnig geheel, Brenda. Word je vrolijk van!

Jeanette zei

Wordt je helemaal vrolijk van de gele en oranje kleur. De stiksel lijn (waarschijnlijk met de naaimachine) vindt ik heel erg mooi. Al met al weer een erg mooie kaart.

Groetjes Jeanette

Boukje zei

Heerlijk zonnig, daar moet je wel vrolijk van worden!
Groetjes Boukje.

Judith zei

Mooi met alle lagen en de nonchalante randen. Prachtig uitgewerkt heb je deze kleurenchallenge, Brenda!

Fijn weekend alvast,
groetjes van Judith

Margot zei

prachtige zonnige kaart, leuke details en laagjes!

Gerdine zei

Mooie kleuren! En leuke kaart!

Els zei

Een heerlijk zonnig kaartje Brenda en wat leuk al die laagjes en met de naaimachinen gewerkt. Heerlijk zonnig kaartje.
Groetjes, Els

Aletta zei

Prachtige scrapkaart Brenda!
Lekker zonnig...
Groetjes Aletta

Alida zei

heerlijk wat een zomers kaartje op deze regenachtige dag. Leuk met al dat knip en stikwerk.

Nadine zei

Zonnig is ie zeker en wat een mooie detailfoto's. Prachtig gedaan. Bedankt voor het meedoen!

dinettesblog zei

Wat leuk dat je mijn nieuwe volger bent geworden! Jij maakt ook hele leuke dingen! Dit kaartje is heel mooi, je hebt echt oog voor detail en wat een vrolijke kleurtjes!

Groetjes Dinette.