woensdag 12 juni 2013

Wishes and Dreams...

HobbyResort heeft deze week een superleuke winactie!! Het DT plaatst iedere dag een creatie met de geweldige papierlijn van Prima Marketing-Wishes and Dreams. Onder alle reacties wordt een mooie prijs verloot, te weten een pakket met mooie spulletjes uit deze lijn!! Hoe leuk is dit?! Voor alle info betreffende deze actie verwijs ik je even naar het HobbyResort-blog (klik HIER )

Ik heb een layout gemaakt met de papiertjes uit de Wishes and Dreams-lijn. Gisteren is mijn LO live gegaan op het HobbyResort blog(klik HIER), maar vandaag mag ik m hier ook plaatsen.(even op de foto klikken voor een groter plaatje)



En van dichtbij:

Erg leuk dat Color Core cardstock, geeft een mooi effect als je het wat opschuurt! Hier heb ik er een bloem mee gemaakt. Ook de letters van de titel zijn van dit Color Core.
IMG_0884

Het zelfgemaakt bloesemtakje krijgt een nog wat romantischer en dromerigere uitstraling met hetlichtblauwe tule eronder. Ook voor de geponste randjes heb ik het Color Core cardstock gebruikt en opgeschuurd.
IMG_0885


IMG_0886

De journaling tag en de kleine tag op de foto, heb ik uit het vel Sweet Dreams geknipt. De kleine vlinders heb ik uit de andere kant van het vel geponst.
IMG_0887

Gebruikte materialen:
Uit de winkel:

Uit eigen voorraad:papieren blauwe bloemetjes,plakpareltjes, stukje karton, gesso, brad, mini-filmstripstans, bloemenstans,letterstansen, mini vlinderpons, doilies, lichtblauw cardstock, wit papieren zakje.

Dit was het weer! Bedankt voor het kijken, hier én bij HobbyResort
Groetjes,Brenda

9 opmerkingen:

Els zei

Een pracht lootje is dit en wat een mooie titel letters.Ook de filmstrip vind ik erg leuk hierbij.
Groetjes, Els

Lean de Ruiter zei

Heel gaaf lootje mooi laagjes en kleurtjes en een top foto's.
groetjes,Lean

Oeneke zei

Hij is prachtig, super mooie kleurtjes en dat cardstock geeft idd een leuk effect wanneer je het een beetje opschuurt

Alida zei

Wat een mooie LO mooi papier en mooie kleuren

Boukje zei

Mooi dat ik 'm nu ook weer hier mag bekijken! Mooie LO met mooie details! Leuk het takje met tule eronder en de opgeschuurde cardstock!
Groetjes Boukje.

Je@net zei

Mooi papier, Brenda, en wat een prachtige lo heb je ermee gemaakt! Zoveel mooie details, super gaaf!

Monique Liedtke zei

Heel gaaf Bren!!! Prachtige kleuren bij elkaar en mooi design. De layers en het takje vindt ik geweldig gedaan!

M@rjan zei

Mooi hoor! Je hebt er heel wat aandacht aan besteed en dat maakt het alles samen tot een pracht LO!

Romy zei

Oh wauw, wat een prachtig zomers lootje! Heerlijke kleuren en mooie details. Ik vind de tak onder de foto's erg mooi.