woensdag 17 juli 2013

Bon Voyage...

Vanochtend zat ik op het terras achter ons huis te genieten van een kop koffie, met een geweldig uitzicht over de landerijen en wat scraptijdschriften binnen handbereik. En terwijl ik naar de lavendel keek, schoot me ineens de volgende tekst te binnen, die ik wel heel goed bij onderstaande foto vond passen:


"BONJOUR! GROETJES UIT LA DOUCE FRYSLÂN"



En mijn gedachten gingen van de lavendel in Friesland en Frankrijk naar vakantie, naar reizen, mijn werk (ik reis de wereld rond) ,naar..uuuh, de Liftchallenge ?? Serieus, komt het door de hitte dat ik wéér aan een kaartje zat te denken? Anyway, ik had een ideetje en heb die uitgewerkt in een kaartje (de láátste!!) voor de Liftchallenge. Ik wilde m ook even leuk op de foto zetten, maar, op mijn koffer werden de kleuren wat flets, dus uiteindelijk toch maar weer voor een witte achtergrond gegaan : )

Dus, dit is een kaartje voor iedereen die nog op reis/vakantie gaat binnenkort, inclusief mezelf. Een eigen draai geven aan een liftkaartje, nou , "eigener" kan ik het niet maken, deze kaart met een knipoog naar mijn werk.




Voor deze kaart alleen wit cardstock (en een klein beetje lichtblauw) gebruikt en een landkaart van Europa van internet gehaald en geprint, verder stempels zwarte versafine, 3Dtape.

Dit was m weer! Bedankt voor het kijken en geniet van het heerlijke zomerzonnetje : )

Groetjes,
Brenda



14 opmerkingen:

Nadine zei

Wat een geweldig verhaal! Van wereldreizen naar liftchallenge. En je kaart is ook errug leuk geworden. Fijn om te lezen dat deze challenge je zo goed bevalt. Wat heb je trouwens een mooi uitzicht vanuit je tuin, heerlijk!

Els zei

Het is een super mooi kaartje Brenda en daar zullen je colega's heel blij mee zijn. leuk met die landkaart erbij. Wat een heerlijk uitzicht heb je ook met die prachtige lavendel op de voorgrond.
Groetjes, Els

Angèle zei

En alweer een geweldig kaartje Brenda!

Cornelie zei

Goed toeven daar in jouw achtertuin! Je kaartje is onwijs leuk zeg! heel erg tof gedaan! Enne, jij ook een fijne vakantie!

Scraplijn zei

Superleuk kaartje en wat een prachtig uizicht heb jij zeg!!! Om jaloers op te worden!

Lisette Harzing zei

Heerlijke kaart! Ik droom al weg!

Ingrid Reyners zei

Ja met zo'n uitzicht vanuit mijn tuin zou ik inderdaad zomaar het idee krijgen dat ik in Frankrijk was, geweldig, zo is ook je kaartje, een erg leuk vakantie kaartje is het geworden. Fijne vakantie, groetjes Ingrid

Alida zei

leuk om te lezen en een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Fijne vakantie als je er aan toe bent.

Maaike Huisman zei

Hallo Brenda,

Ik plaaatste net mijn tweede kaart voor de uitdaging. Toen zag ik, dat jij de voorlaatste was in het rijtje.
Direkt even gekeken. Wat een mooie kaart en wat een leuk idee om de landkaart uit te printen.
Ik heb daar zelf wat oude atlassen voor op de plank, maar nog nooit gebruikt. En ja, die tuin, om jaloers op te worden. Zo`n uitzicht hebben wij alleen als we op vakantie zijn. Dat is voor ons la douce France. Hele goede vakantie gewenst.
Groetjes, Maaike
Groetjes, Maaike

Judith zei

Briljant idee en weer een hele leuke uitvoering!
Ik moet zeggen dat de liftchallenge mij ook heeft geïnspireerd, al heb ik geen enkele inzending gedaan (-:

Ik wens jou en je gezin een top vakantie!

M@rjan zei

Ja, de kaart is alweer helemaal gaaf! Mooi dat je deze liftkaart zo leuk vindt dat je er meerder malen mee lift. Veel plezier in je vakantie!

Wilma zei

Prachtig!!

Lin zei

Leuk kaartje. Aangezien wij niet op vakantie gaan, had ik bedacht gewoon wat kaartjes van hier rond te sturen. Maar jij geeft me weer inspiratie..

Wendy zei

Wat een leuke kaart

groetjes wendy