zondag 14 juli 2013

Enjoy the simple things in life...

Op het blog van Cards&Scrap is het vandaag mijn beurt om iets te maken met de "Spreuk van de week". Toen ik deze  spreuk in het rijtje zag staan, had ik eigenlijk direct deze foto in gedachten! Mijn jongste zoon had een kikker gevangen in het slootje naast ons huis, hij was zó trots! Ik ging natuurlijk een foto maken van hem en zijn kikkervriendje en zag pas naderhand dat het water in de sloot echt bijna tot het randje van zijn laarzen kwam! Nog nét droge voeten dus ; ) Wat ik zo leuk vind, is dat hij in deze tijd van computers en games, toch ook enorm kan genieten van het buitenleven!




En een paar van dichtbij:





De foto heb ik afgedrukt op canvas en vastgezet met nietjes.


Lekker veel laagjes, ik hou d'r van : ) 


Gebruikte materialen:
Design papier en stickers&chipboardknoopje van Echo Park-This&That, twee labels, jute touw, juteband, stempel, brad, Distress Ink-Vintage Photo , stempelinkt Versafine-Vintage Sepia, papieren zakje van de Starbucks. 

Vind je deze digi-tekststempel ook zo leuk? Kijk dan morgen(maandag) even op het blog van Cards&Scrap, dan kun je deze zelf downloaden! 

Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!

Groetjes,
Brenda

9 opmerkingen:

Els zei

Een super gaaf en stoet lootje is dit weer en de preuk is heel mooi bij de prachtige foto. Heerlijk dat je zoon zo kan genieten van het buitenleven.
Groetjes, Els

Juisie zei

Wat een prachtige LO, Brenda! Ik hou ook zo van laagjes, toch is het niet altojd makkelijk om ze er mooi op te krijgen vind ik. Bij jou is dat prima gelukt! Groetjes Joyce

M@rjan zei

Mooie en stoere Lo, erg leuke materialen heb je gebruikt. Kan me voorstellen dat je blij bent dat je zoon graag buiten is, zoveel kinderen spelen tegenwoordig niet meer buiten. Superleuke foto ook!

Wiebine zei

Wat een superleuk lootje heb je weer gemaakt Brenda, al die laagjes en zo lekker stoer de foto met nietjes vastgezet. Heel herkenbaar trouwens, die kikkervriend, wij hebben er hier ook één en het is ook nog een salamandervriend, hi,hi

groetjes,
Wiebine

Jolanda Goes zei

Brenda wat een gave layout zeg. Mooie kleurstelling, lekker al die laagjes en een passend wildlife papiertje nog net zichtbaar op de achtergrond. superleuk de herhaling van de datumstempel en gaaf hoe je het bord met de titel hebt opgehangen. Top!

Alida zei

wat een geweldige vintage LO Brenda, leuk die details met jute en nietjes enzo.

Lean de Ruiter zei

Gaaf lootje lekker stoer.
groetjes,Lean

Linn Post zei

ech een gave LO , prachtigekleuren en ow al die mooie laagjes!
deze LO klopt echt helemaal..super mooi zeg

xox
linn

Gerdine zei

Heerlijk zo'n foto! Lekker buiten kliederen! Mooie LO, vooral ook de kleuren!