maandag 15 juli 2013

Slingers en ballonnen

Ik lijk wel gek, zit ik binnen met dit mooie weer! Anyway, ik had bij de Liftchallenge een leuke kaart gezien en hieronder zie je mijn liftversie ervan:







En dit was de te liften kaart:
 


Gebruikte materialen:
wit cardstock, designpapier van October Afternoon en ?, blauwwit twine, zelfgemaakte ballonnenstempeltjes, tekststempel van Marianne Design,muzieknotenstempeltje, zwarte versafine, groene&blauwe inkt,cirkelstansje en scalloped cirkelstansje, 3Dtape,zwarte fineliner.

Bedankt voor het kijken en fijne dag verder,

Brenda 

11 opmerkingen:

Alida zei

leuk gelift Brenda.

Els zei

Hele leuke kaart heb je gemaakt,
en morgen maar weer naar buiten.
Groetjes, Els

Judith zei

Heb je de ballonnen gegutst? Wat LEUK!!! Net als je kaartje, zo lekker vrolijk!

Linda van der Velden zei

creatief zeg, eigen stempeltjes! leuk gedaan :)

Angèle zei

Wow wat een mooie lift Brenda!

Nadine zei

Nou dat vind ik helemaal niet gek! Leuk juist dat je met onze liftkaart aan de slag bent gegaan. Ik vind 'm super goed gelukt! Mooi met die ballonnen. Bedankt voor het meedoen!

Cornelie zei

Af en toe is het gewoon heerlijk even met je hobby bezig te zijn, toch? Doe ik ook hoor! Maar geniet daarnaast ook van het weer! Leuke vrolijke lift!!

Annemarie zei

Prachtige liftkaart Brenda!

M@rjan zei

Vind deze ook erg gaaf, zag eerst je laatste ;) Super gedaan met die ballonnen, ook weer een lekker frisse kaart, hou ik van. Dank voor je deelname, Brenda!

Maaike Huisman zei

Ja, zoals Marjan verging het mij dus ook. Deze kaart vind ik ook super. En erg liftable.

Groetjes, Maaike

Linn Post zei

hihi Brenda ik vind jouw kaart veeeel leuker dan de liftkaart!
wat een goed idee zo ee ponsje gebruiken als sjabloon!
xox
linn