dinsdag 23 juli 2013

True Beauty- Cards&Scrap challenge#177

Hoi allemaal,

Ook zo lekker aan het genieten van het heerlijke zomerse weer?? Voor de temperatuur hoef je dit jaar dus niet naar het buitenland! Maar goed, dat weet je nooit zeker in ons kikkerlandje. Ik heb nog geen vakantie op het moment van schrijven, dus ik geniet lekker van mijn mooie tuin met dit zonnige weer:)

Bij Cards&Scrap hebben we weer een leuke uitdaging. Het thema is deze week:

 "IN DE TUIN" 



En dit heb ik er mee gemaakt:(even klikken op de foto voor een groter plaatje ;) )



En van dichtbij:






De journaling heb ik op de houten vlaggetjes geschreven en een klein stukje washitape erop geplakt:


Wederom lekker veel laagjes gemaakt en ook flink gerecycled (karton van een doos, bladzijde uit een oud boek, de hart-bedel (van mijn zusje gekregen) en een verpakking van Prima Marketing (op de foto hierboven wat beter te zien)






Gebruikte materialen:
design papier-van alles wat, gele doily, stempels &houten label+vlaggetjes&kant van Marianne design,hart-bedel, datumsticker (October Afternoon) , bloemetjes,letterstickers (roze zijn van Carta Bella), vlinderponsje, groot label, jutetouw,karton van een doos uit de supermarkt, verpakking van Prima Marketing,bladzijde uit een oud boek, washitape (Action), Distress Ink-Vintage Photo en Versafine-vintage sepia, zwarte fineliner.



**************************************


Doen jullie ook weer gezellig mee deze week? Maak een mooie LO met een foto van iets moois in je tuin of een kaartje met een tuin-thema. Jullie hebben weer een week de tijd voor deze uitdaging. Er valt natuurlijk ook weer wat moois te winnen: de prijs wordt gesponsord door Marianne Design 



We kijken uit naar jullie mooie creaties!! Tot ziens bij Cards&Scrap,

Groetjes en geniet van de zomer,

Brenda


10 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie lo, Brenda, leuk al die laagjes en mooie details!

Ingrid Reyners zei

Hele mooie LO heb je gemaakt Brenda! Erg mooi al die laagjes, en ook leuke details! Super! Groetjes Ingrid

Alida zei

mooi Brenda, leuk met die laagjes en de journaling op de vlaggetjes, mooie foto ook.

Nathaly zei

Leuke LO Brenda. En die vlaggetjes met tekst zijn zo schattig! Nathaly

Thamar, zei

hoi hoi

wat woon jij mooi zeg! super en wat een mooie lavendel heb je in je tuin staan. Gave lo heb je weer gemaakt. ik heb er ook weer een paar klaar zal ze vanavond even op de foto zetten. Het was mij te warm om op zolder te zitten. nou geniet lekker van het mooie weer. gr Thamar

Tinie zei

Erg mooi geworden, Brenda!!!Wat een prachtige details, ik heb 'm met plezier bekeken:)
Groetjes Tinie

Lin zei

Mooie lo Brenda, ik kan ook zo genieten van onze bloemen in de tuin.. Goed onderwerp om eens te scrappen

Groetjes linda

Yvonne van Bruggen zei

Mooi gedaan Brenda!! Hele mooie LO!
groetjes, Yvonne

dinettesblog zei

Mooie layout! Heel leuk die roosjes en er zit een hele leuke vintage sfeer in!!

Groetjes Dinette.

Lean de Ruiter zei

Prachtig lootje mooie laagjes en kleurtjes heb je gebruikt en gemaakt!
groetjes,Lean