zaterdag 27 juli 2013

Zon-Zee-Strand Mini-album

Ik heb voor HobbyResort een mini-album gemaakt met het leuke papier van Color Conspiracy-Texturize2.0. Hieronder kun je alvast een fotootje zien van de buitenkant van het album. Voor de binnenkant kun je even kijken op het blog van HobbyResort via onderstaande link:

http://www.hobbyresort-community.com/zon-zee-strand-mini-album-met-color-conspiracy.html


Inderdaad, het album is gemaakt met 2 schelpen als kaft!


Bedankt voor het kijken, hier én bij HobbyResort!

Groetjes,Brenda

13 opmerkingen:

Martine zei

Wat een super gaaf album zo.
echt heel leuk zo in twee schelpen.

Groetjes martine

Lean de Ruiter zei

Cool is ie !
doegggg,Lean

Cornelie zei

Geweldig gaaf bedacht en gemaakt!! tof joh!

Scraptastische hobby zei

Hoi Brenda, ik heb hem bekeken hoor en wat een gaaf idee! prachtig gedaan. groetjes van Gerie

Ingrid Reyners zei

Wat leuk Brenda! Heel erg leuk idee het mini albumpje in een schelp, ziet er geweldig uit! Groetjes Ingrid

Klaske zei

wat gaaaaf Brenda! en zo ieniemienie... grote schelpen op Schier hè? we kwamen vorige week op Schier ook hele knoeperts (soms wel 10-15 cm) tegen die nog helemaal gaaf waren...

Groetjes
Klaske

M@rjan zei

Wat origineel! ik ga de link snel bekijken.

Alida zei

leuk idee, ik hop gelijk even verder....

Lisette Harzing zei

Wat een supergaaf idee!

Oeneke zei

Wat een prachtig album(pje) is dit geworden. Het lijkt me een heel gepriegel en meetwerk om alles passend te krijgen

Lin zei

Mooi Brenda! Erg origineel die schelpen zo. N leuke mini die volgens mij al met al weinig tijd kost om te maken.

Thamar, zei

hoi hoi


wat een super leuk idee echt weer een toppertje van je.

gr Thamar

Jenneke zei

Wat een gewèldig idee, Brenda!! Echt gaaf!

XXXJenneke