zaterdag 7 september 2013

Je t'aime

Op het SAforum loopt er een leuke kaartenuitdaging: maak een romantisch kaartje met kant en lint. Nu waren hubbie en ik afgelopen week alweer 14 jaar getrouwd dus een goede reden om hier een kaartje voor te freubelen. Dit is m geworden:

(even op de foto klikken voor een groter plaatje; kun je ook zien hoe ik alle randjes weer met de hand hebt gestikt ;) )












"Eternal love, we have it" staat er op het kleine labeltje in de hoek


Wat heb ik gebruikt? Papiertjes en bloem van Prima Marketing, groen kantje van Webster's Pages(?), oud-roze kreuklint, label, distress inkt Tattered Rose en Vintage Photo ,witte doilie, beetje bling en wit naaigaren voor de randjes en tussen de woorden op het smalle strookje over het groene kant, 3Dtape.

Dit was m weer! Bedankt voor het kijken en een lekker weekend gewenst!

Groetjes,Brenda

15 opmerkingen:

Wiebine zei

Prachtige kaart Brenda, mooie bloem ook,
groetjes,
Wiebine

Petra De Vroege zei

Nou ik hoef niet meer mee te doen hahaha wat een prachtige kaart zeg!!! Echt supergeweldigfantastich! Dat kleine sentimentje onderin ook... en die strik.... ik vind m echt ongelovelijk mooi!!

jolanda zei

hele leuke kaart

Annemarie zei

Wat prachtig, mooi romantisch!!!
Super gemaakt.
Groeten Annemarie

Brenda zei

Wauw ontzettend mooi zeg!
Die bloem is onwijs mooi!
Lieve groetjes Brenda

Marjolijn van Elsberg zei

Superromantisch en zo lief dat kaartje. gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Marja zei

wat mij betreft heb je de uitdaging gewonnen. Supermooie kaart!

Kitty zei

Het is een prachtig en superromantisch kaartje geworden Brenda, héél mooi!

Ingrid Reyners zei

Dat is een heerlijk romantisch kaartje, erg leuk! Groetjes Ingrid

M@rjan zei

Van harte nog! Je kaart is een plaatje gewoon, ik houd wel erg van deze stijl, heel mooi!!

Alida zei

wat een heerlijk romantisch kaartje Brenda, erg lief en heerlijk vintage en veel geluk voor jullie samen!

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart!

Lean de Ruiter zei

Mooi kaartje weer een lekkere dik ook hahahhha.
groetjes,Lean

Je@net zei

Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag, Brenda, en wat een leuke kaart heb je hiervoor gemaakt!

Thamar, zei

hoi hoi

wat een gaaf kaartje heb je gemaakt.eigenlijk jammer om te versturen.

gr Thamar