maandag 7 oktober 2013

Twee kaartjes

Afgelopen zaterdag was het weer World Card Making Day en op het SAforum was er van alles georganiseerd voor de kaarten-liefhebber :) Ik moest zaterdag werken dus kon die dag niet meedoen maar gistermiddag ben ik toch nog even aan de freubel gegaan.

Dit was een kleuren uitdaging ,met vnl rood,grijs en wit:
(even op de foto klikken voor een groter plaatje)



en de tweede die ik gemaakt heb was een washitape-uitdaging (pak even je zonnebril want het is behoorlijk knal met deze kleuren ;)  )

De basiskaart met alleen washitape:



en nog wat versierd:



Dit was het weer! Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!

Groetjes,Brenda

15 opmerkingen:

Thamar, zei

hoi hoi

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt en wat kan je toch een leuke dingen doen met washi tape super spul.

fijne avond

Alida zei

leuke kaartjes Brenda.

Els zei

Ik vind ze heel leuk en vooral die onderste.
Groetjes, Els

Nadine zei

Super leuke kaartjes, lekker strak, daar houd ik van. De eerste vind ik het leukst, leuke layout!

Ans Gilbert zei

Hoi Brenda,
Wat zijn ze leuk, ik vind vooral je eerste helemaal super, groetjes van Ans

Annemarie zei

Mooie kaarten heb je gemaakt hoor Brenda!
Groeten Annemarie

Judith zei

Dat zijn leuke kaarten! De eerste is rustiger en de tweede lekker vrolijk! Zo vind je ze ook in de winkel (-:

Boukje zei

Mooie kaarten, mijn voorkeur gaat naar de eerste, ik denk door de rust in je kaart en de mooie indeling!
Groetjes Boukje.

De hobby droom zei

Wauw! 2 te gekke kaartjes! Oh wat mooi echt wij kijken onze ogen uit hihi.. en wat heb je de washi tape super strak geplakt zeg op je 2e kaartje! Heel erg knap..wij zijn er weg van :)

Liefs, De hobby droom

Je@net zei

Wat een gave kaarten, Brenda, super!

Klaudia/Kszp zei

They are wonderful, both of them! :)

jolanda zei

leuke kaartjes

Jolanda Goes zei

Leuke kaartjes Brenda vooral die eerste vind ik super! Ik zag ook dat er leuke challenges waren. Zelf deed ik al mee op Scrapfever en dat was druk genoeg (voor een niet kaartenmaakster)

Jolanda Goes zei

Leuke kaartjes Brenda vooral die eerste vind ik super! Ik zag ook dat er leuke challenges waren. Zelf deed ik al mee op Scrapfever en dat was druk genoeg (voor een niet kaartenmaakster)

Romy zei

Ze zijn echt super geworden! En wat knap hoe je met vrijwel alleen washi tape zo'n mooie kaart weet te maken!