dinsdag 12 november 2013

I think you're amazing

Jaaa alweer een nieuwe uitdaging (#193)bij Cards&Scrap  ! En wel de volgende:


"MAAK IETS LEUKS VAN EEN "BROWN" BAG OF GEBRUIK EEN KLEINTJE OP JE CREATIE"

Hieronder zie je mijn uitwerking van deze uitdaging:


Ik heb de brown bag gebruikt om de foto's te matten












Gebruikte materialen voor deze layout:
Designpapier en embellies van Echo Park, een "brown bag" , distress inkt Vintage Photo, washi tape, houten hartje, randpons Martha Stewart (Doily Lace) Chipboard letters met glim, bloemetjes, wit garen, tacky glue, 3Dtape,groene tab (links op LO) van October Afternoon.

*********************************

Al ideetjes gekregen voor deze uitdaging? Kijk op het C&Sblog voor nog meer inspiratie gemaakt door de andere meiden van Team Turkoois. 
Sponsor van deze week is Scala    


We hopen dat er weer veel mensen meedoen met deze uitdaging. We kijken uit naar jullie creatieve uitspattingen!!

Groetjes en bedankt voor het langskomen hier,

Brenda

14 opmerkingen:

Aletta zei

Echt een prachtige layout Brenda!
Groetjes Aletta

Je@net zei

Wat een mooie laagjes lo, Brenda, top!

Yvon van Heugten Doensen zei

Super gave Lo met die brown bag achter de foto kan je meteen nog wat instoppen een grote label of zo. Mooie foto ook van neem aan jullie hond.

Groetjes yvon

Els zei

pracht lootje is dit weer en ook mooie foto's. Lief dat hartje.
Groetjes, Els

Alida zei

erg leuke LO, heerlijk vintage weer en grappig hoe je de bag hebt verwerkt.

Johanna zei

Leuke layout en die paper bags zijn altijd leuk om te gebruiken!
Groetjes, Johanna

Tinie zei

Leuk gedaan Brenda!! Wat is het een mooie layout geworden!
Groetjes Tinie

Klaudia/Kszp zei

Beautiful LO!

Thamar, zei

hoi hoi

nou Brenda hij mag er weer wezen hoor een pracht lo.Als ik een album maak dan maak ik ze altijd van papieren zakken ik vind ze geweldig om mee te werken.
En wat hebben jullie een gave hond zeg,

Wilma zei

Wat een idee om zo een brown bag te gebruiken. Prachtige lo!!

ann van dijk zei

Wat een schitterend kaartje
Liefs Anneke

Boukje zei

Mooi geworden, de bruine zak past er precies bij!
Groetjes Boukje.

Jolanda Goes zei

...just the way you are.... zit ik gelijk met dat liedje in mijn hoofd :)
Wat een mooie layout, prachtige kleuren en mooi het papieren zakje als achtergrond.
Wat een superleuke hond ook!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooie hond en wat een leuke naam!!! Die hoorde je vroeger heel vaak voor herders hier. Mooi gescrapt. Ik ga maar weer bloggen via SA reageren durrt me te lang momenteel. Leuk idee de zak als mat, kan ook mooi een tag in!