zondag 1 december 2013

Merry Christmas-Prima Marketing Day 12

Toch nog een kerstkaartje kunnen freubelen vanmiddag, mijn laatste voor de "12 Days of Christmas" bij Prima Marketing. Deze keer heb ik gekozen voor Day 12-bloemen. Papiertjes zijn een mix van "School Memories" en "Delight" en nog eentje waar ik even geen naam van weet ;)Verder nog een mooie witte strik en uiteraard veel Prima blommekes! Nog wat knoopjes, verbandgaasje,een pareltje,wat naaigaren,sneeuwvlokken en een wit knijpertje& wit buigdraad.

I found some time to make one last card for Prima's 12 Days of Christmas. Today I 've chosen Day 12-flowers. Papers for this card are a mix of "School Memories" and "Delight". Again a few snowflakes, a white bow, a few buttons, gauze bandage, sewing thread, resin from a Prima swirl, white clip and of course LOTS of Prima flowers!!I put some gesso on the flowers as if it were snow.

Here's my card, let me know what you think of it :) I really like reading your comments!



(click to enlarge)

























Thanks for stopping by here! Have a great weekend!

Bedankt voor het langskomen hier! Heel fijn weekend gewenst!


Groetjes,
Brenda

12 opmerkingen:

M@rjan zei

Ohhh... ik smul, echte eye-candy!!

Els zei

Deze is ook heel mooi en is veel op te zien.

Jeanette zei

Alweer zo'n mooie kaart Brenda, veel kleine details, je raakt niet uitgekeken bij deze kaart.

Groetjes Jeanette

Je@net zei

Wauw Brenda, wat een juweeltje!

Thamar, zei

hoi hoi

deze is ook al zo mooi. echt prachtig echt mooi die zachte kleuren. een cadeautje om te krijgen.
gr Thamar

Aletta zei

Wauw... prachtige kaart!
Groetjes Aletta

Ans zei

Supermooie kaart!!

Liefs Ans

Yvonne van Bruggen zei

Heel mooi Brenda!!
Groetjes, Yvonne

Boukje zei

En deze is ook weer mooi, veel te zien!
Groetjes Boukje.

Johanna zei

Prachtig! Heel mooi met deze kleurtjes en het witte gaasje.
Groetjes, Johanna

Connie zei

OOOOOOOhhhh, had deze even gemist geloof ik. Zocht even wat inspiratie, maar dat is weer goed gelukt. Ga gelijk weer aan de gang. Dankjewel Brenda!!

ulrika zei

Such a pretty card! This totally inspired me to bring out the decorations and go all-in on a card of my own! :) Thanks for the inspiration! http://ulrikascreativecorner.blogspot.se/2014/11/christmas-card-all-in.html