woensdag 4 december 2013

XMAS-kaartje

Op het SAforum was er afgelopen maandagavond een online crop. Ik heb toen een kerstkaartje gemaakt en die wil ik hier nog even laten zien. Designpapier is van Imaginisce (een oudere lijn) en verder wat gesso, structuurpasta en template, doily en naaigaren gebruikt, Prima Marketing alpha's, kerstbelletjes, organzalint, kantje en ander blauw lintje, verbandgaasje,nietjes,stempeltjes,inkt en een wit lintje uit kleding. Stans is van Marianne Design:











Het is weer een beetje een shabbychic kaartje geworden, ik hou d'r wel van :)

Groetjes en bedankt voor het langskomen hier,

Brenda

7 opmerkingen:

Aletta zei

Hoi Brenda,

Geweldig mooi kaartje weer.
Ik hou ook wel van dat ChabbyChic alleen wilt dat bij mij nog niet echt lukken:)

Groetjes Aletta

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi kaartje is dit zeg, inderdaad wat Aletta schrijft lijkt wel een beetje shabby chic, mooi hoor. Groetjes, Ingrid.

Klaske zei

Gaaf kaartje geworden Brenda!!

Thamar, zei

hoi hoi

top kaartje Brenda je bent er maar weer druk mee. super

groetjes en een fijne sint

Doeggg

Je@net zei

Gaaf, Brenda, een prachtige kaart geworden!

Els zei

Heel mooi kaartje is dit weer.

Jolanda Goes zei

Ik vind 'm prachtig! Mooie kleur blauw en een echt winters sfeertje.