dinsdag 25 februari 2014

Budget scrappen!!

Vandaag mag ik mijn bijdrage laten zien voor de nog lopende challenge bij Cards&Scrap:

"BUDGET SCRAPPEN"


Alles wat je ziet op mijn creatie is gerecycled!





en van dichterbij:








Het duurste materiaal wat ik gebruikt heb op deze LO is waarschijnlijk de Tacky Glue en de inkt om de quote en foto te printen ;) Veel verpakkingsmateriaal gebruikt, een oude spijkerbroek,kledinglabel, kapotte haarklem/broche (de bloem),doilie, Zelfs de foto en quote heb ik afgedrukt op een oud vel fotopapier!! (je weet wel, met van die doorzichtige papiertjes ertussen)

Voor meer inspiratie kun je even kijken op het C&S challengeblog. Je hebt nog tot 10 maart de tijd om mee te doen en je LO te linken. Succes allemaal en we zijn erg nieuwsgierig wat voor moois jullie gaan maken voor deze uitdaging. 

Voor de winnaar is er natuurlijk weer een mooie prijs te winnen!!

Deze scrap-uitdaging is Hobby Resort weer onze sponsor.










De winnaar wint een kadobon ter waarde van € 12,50 te besteden in de webshop van Hobby Resort 


Meedoen kan tot 10 maart 23.55 uur. 
Lees nog even goed de regels voor deelname door.

Veel plezier met deze challenge!!

Groetjes,Brenda

9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat gaaf gedaan, Brenda.
Vind 'm super!

Kitty zei

Wat een superpagina heb je weer gemaakt, zo veel te zien en 'very budget' ;)

Margot zei

Te gek dit!!!

Alida zei

leuk gedaan Brenda, een goedkope pagina.

Tinie zei

Leuk gedaan met deze budget materialen, Brenda!!
Gave layout!
Groetjes Tinie

M@risk@ zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
M@risk@ zei

In een woord GAAF. Leuk je detailfoto's om goed je laagjes te kunnen zien. Een super project Brenda. Groetjes Mariska

Thamar, zei

hoi hoi


wat een giller ik zat ook nog te denken om een spijkerbroek van william te gaan gebruiken. Ik wilde er een pocket van maken van een broekzak. nou deze is veel leuker als wat ik in mijn hoofd had.
nou lieve Brenda ik wens jou een fijn weekend

groetjes Thamar

Wilma zei

Gaaf gedaan!!!