vrijdag 18 april 2014

Dromen komen uit & A star is born

Hoi hoi,

had nog 2 kaartjes gemaakt die ik even wil laten zien. De eerste is een geboortekaartje voor een scrapkennisje die bevallen is van een zoontje "Niels". Heb hiervoor het slabbetje-stansje gebruikt wat ik laatst heb gewonnen bij De Liftchallenge:















Dan nog een kaartje voor een uitdaging op het SAforum: gebruik kant of lint op je kaart, maar niet in de vorm van een strik of langs een randje of om de kaart heen gewerkt. Ik heb al heel lang lopen denken hoe ik dat toch eens moest aanpakken en gisteravond had ik ineens een ideetje. Hoop dat het goedgekeurd wordt door de jury ;)


Ik heb zelf een dromenvanger gemaakt (gewoon ijzerdraad en daaromheen organzalint en van twine het webje geknoopt) met onderaan zelfgeknipte veertjes uit hetzelfde organzalint. Nog een stempeltje van Marianne Design met een toepasselijke tekst.






Nou, dit was m weer :) Bedankt voor het kijken hier en ik wens iedereen fijne Paasdagen!

Groetjes,
Brenda

11 opmerkingen:

Boukje zei

Mooi kaartje voor Niels, leuk die slabbetjesstans! En leuk bedacht je kant en lintkaartje! Je voorbeeld voor de liftchallenge is prachtig, ik zag 'm op Pinterest ook al voorbijkomen!
Groetjes Boukje.

Els zei

Hele leuke kaarten heb je gemaakt en die dromenvanger kaart is echt super bedacht en gemaakt.
Fijne paasdagen.

Je@net zei

Wat een leuke babykaart, Brenda.
En de dromenvanger vind ik helemaal geweldig.
Super leuk idee voor de challenge!

Cornelie zei

Die slabbenstans is leuk!! Heb jij die even leuk verwerkt!Heel erg mooi kaartje!
De dromenvanger is subliem bedacht! Als die niet goed gekeurd wordt? Het lijkt me juist een winnende factor!

Alida zei

wat een lief kaartje, heel schattig en die dromenvanger wat een leuk idee en super uitgewerkt.

Jolanda Goes zei

Wat een prachtig kaartje voor Niels! Hele mooie kleuren ook. En super, de dromenvanger. Origineel, mooi en het lijkt mij dat aan de voorwaarden is voldaan hoor!

Jeanette zei

Wat een leuk idee, een dromervanger op een kaart. Mooie felle combinatie van kleuren heb je gebruikt!

Groetjes Jeanette

Klaske zei

Superkaartjes Brenda! De bovenste staat hier in huis mooi te pronken ;-), dankjewel!!

Marjolijn van Elsberg zei

Echt superleuke kaartjes vooral die dromenvanger!

Thamar, zei

hoi hoi

wat een leuke kaartjes heb je gemaakt brenda. leuk leuk leuk..
Ik mis je hoor bij cards and scrap.
snik snik
gr Thamar

Dorota ma Kota zei

card for newborn is great!, lovely idea