dinsdag 15 april 2014

Meeliften met de Liftchallenge!

Hoi allemaal,

laatst had ik de Liftchallenge #62 gewonnen en nu mocht ik "meeliften" met challenge #64. Gaaf toch??!
Dit was de te liften kaart:




En dit is mijn versie ervan geworden: (even klikken voor een groter plaatje ;) ) In fris lentegroen ;)



Zonder bloemen vond ik m toch ietsje te strak dus heb ik er een bloemencluster opgeplakt ;)



Op het Liftchallengeblog kun je alle inspiratie van het Lift-team Cornelie,Marjan en Nadine zien voor deze challenge :)

Ik vond het superleuk om mee te doen en ook een hele eer!

Groetjes en bedankt voor het kijken op mijn blog,

Brenda

13 opmerkingen:

Els zei

Een super mooie kaart heb je gemaakt en zo mooi dat je een bloemencluster erbij hebt gemaakt.

Els zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjan Küppers zei

Supermooie uitwerking Brenda, mooie kleurtjes en die bloemen maken het geheel iets minder strak, leuk om te zien dat je er ook een andere kant mee op kunt. Leuk dat je onze gastdesigner wilde zijn!

Je@net zei

Mooie zachte kleurtjes en wat een prachtige bloementoef.
Een heel mooie kaart, Brenda!

Wiebine zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Brenda en wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn,
groetjes,
Wiebine

Margot zei

mooi! die bloemetjes maken 't helemaal af!

Marijke zei

Wauw wat een gave uitwerking van de liftkaart, vind hem mooier als het origineel. Romantisch en fris met de mooie bloementoef!

Groetjes,
Marijke

Thamar, zei

hoi hoi

ik ben het helemaal met je eens met de bloemen maakt het erg leuk.mooie lift. fijne paasdagen
gr Thamar

Cornelie zei

Ja echt een super mooie versie. Top met de bloemen! Erg leuk dat je met ons meelift!!
Groetjes!

Alida zei

hij is erg leuk en lekker fris van kleur.

Jeanette zei

Super leuke kaart, geweldige kleuren en wat een mooie bloemen hebt je gebruikt!

Groetjes Jeanette

Cynthia van der Wilk zei

Een hele mooie kaart hoor.

Dorota ma Kota zei

great design