vrijdag 23 mei 2014

Don't Worry , "Bee" Happy

Hoi hoi,

weer even een kaartje van mij. Had al de hele week een ideetje voor de Liftchallenge van deze week in mijn hoofd,maar telkens geen tijd om het uit te werken. (herkenbaar? ;-) ) Anyway, hier is dan eerst de te liften kaart:









En dit is mijn lift:









Geinig toch dat kleine bijtje op het vlaggetje? De tekst "bee" & "don't worry" heb ik gestempeld met een kleine achtergrondstempel met letters van Marianne Design (was nog een heel gepruts)











gebruikte materialen:
kraft,geel en wit cardstock, designpapier van October Afternoon, stempels&stansen van PTI, letterstansen , 3Dtape, houten honingraatfiguurtjes voorzien van wat gesso, inkt, zwart naaigaren, twine, bling. 

Bedankt voor het kijken en tot de volgende post! 

Ook alvast een goed weekend gewenst,

Brenda

17 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Ik vind hem geweldig! Mooi met de vlaggetjes en de combinatie met hexagons, leuke kleuren en zeker leuk zijn tekst en bijtje. Erg leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge, Brenda!

Anna Rogalska zei

So gorgeous, colorfull cards!

Els zei

Ziet er zo leuk uit in deze kleuren en de hexagons. En dat schattige bijtje past er zo goed bij.

Gerdine zei

Wat een gave lift, Brenda! Leuk om alles in de geeltinten te houden!

Alida zei

oh wat leuk in dat geel

Cornelie zei

O, wat heerlijk zonnig en vrolijk. Helemaal te gek gedaan! Bedankt Brenda!
Je blog en profielfoto zien er ook onwijs leuk uit!

Judith zei

Het is echt een Bee Happy kaart! Super leuk, super vrolijk!
Je nieuwe profielfoto is ook zo happy (-:

Je@net zei

Geweldig, Brenda, wat een super leuke kaart!

Wiebine zei

Hij is echt prachtig geworden Brenda, die kleuren....en de stempel van de bij is ook zo leuk, mooi gevonden zo, de tekst.
groetjes,
Wiebine

Nadine zei

BEEzonder leuk! Heerlijk zonnig en vrolijk! Leuk gedaan Brenda! Bedankt voor het meedoen!

Jacky zei

Superleuk Brenda! En ook een geweldige titel. Dat de tekst stempelen een heel gepruts was wil ik wel geloven - been there - maar het is erg mooi geworden

Boukje zei

Lekker vrolijk geworden, het bijtje geeft een mooi accent!
Groetjes Boukje.

Jeanette zei

Heerlijk vrolijke kaart in de gele kleuren. Weer dat leuke zwarte draadje! Leuk al die vlaggetjes.

Groetjes Jeanette

Lean de Ruiter zei

Super zonnig kaartje heb je weer gemaakt..de vorige kaarten zijnook weer Prachtig.
Groetjes,Lean
ps met Ron gaat het steeds iets beter is een langdurig verhaal maar als hij maar voor uit gaat

Romy zei

Wauw, wat een mooitje! Ik scrap zelf nauwelijks met geel, maar jij hebt er iets geweldigs mee weten te maken!

Mariëtte zei

Wat een prachtige kaart. Heel mooi met dat gele papier. Ik gebruik weinig geel, maar ik vind het prachtig!
Groetjes Mariette

Charllie Gee zei

the colors are amazing very vibrant indeed love the simplicity and the feel of the card :)thanks for sharing
shimmerlyscrappy.blogspot.com