vrijdag 30 mei 2014

"Super Star"

Alweer enige tijd geleden had ik op het SNN-forum meegedaan aan een zogenaamde "Secret ScrapLift". Vandaag was het dan zover dat iedereen kon zien wat er van het origineel gemaakt was en hoe het uiteindelijk veranderd was. Superleuk! Hier komt ie dan:






En nog een paar van dichtbij:





Leuk toch die sterretjes met structuurpasta. Ik had wat shimmer mist op het papier gesprayed, maar de kleuren trokken een beetje door de pasta heen. Uiteindelijk wel een mooi resultaat :)





Titel ook gestansd uit designpapier...












Heerlijk toch al die laagjes?? Ik ben er dol op :)))






Gebruikte materialen:
Twine
Verder nog een stuk karton geverfd met gesso, papieren zakje, doilies, verbandgaasjes, wit naaigaren,houten frame-pjes, chipboard, zwarte fijnschrijver,sterren-stans.

Dit was m weer! Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!
Fijn weekend!
Groetjes,Brenda

7 opmerkingen:

Nadine zei

Wauw wat gaaf! Heel veel mooie details ziet ik, prachtig!

Je@net zei

Wat een super mooie lo, Brenda.
Gaaf al die laagjes.
Mooi om te zien die close ups, zoveel prachtige details!

Alida zei

mooi zeg met al die laagjes en dat karton vind ik ook gaaf, leuk en vrolijk lo tje

Els zei

Schitterend mooi lootje is dit weer en wat zijn er veel mooie details te bewonderen. Heel mooi die sterretjes met de structuur pasta.

Annemarie zei

Prachtig Brenda. Romantisch maar toch stoer. Veel mooie details.
Groeten Annemarie

Thamar vd Hoef zei

Hoi hoi
Heb al via fb gereageerd maar bij deze het is een top layout. Echt gaaf die laagjes helemaal mijn ding. Fijn weekend 😊 Gr thamar

Jolanda Goes zei

schitterend Brenda, wat mooi al die laagjes en ook dat je ze wat laat "fladderen". Ondanks de lichte kleuren toch ook een echte jongens lo. En een ster in de dop!!