zondag 11 mei 2014

Thanks & Van harte

Ik zit even helemaal in de kaarten-mojo de laatste tijd. Ik heb er nog weer 2 om te laten zien:

Een bedankkaartje met de papiertjes van Echo Park-For the Record:









Het label heb ik beplakt met bladzijdes uit een oud boek, vervolgens wat gesso erover heen en tot slot nog wat Shimmer Mist gesprayed.











En nóg een verhuiskaartje met de papiertjes van Maja Design:













Dit was m weer! Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!

Groetjes,
Brenda


14 opmerkingen:

Alida zei

heerlijk met al dat stof, mooie kaartjes!

Margot zei

Prachtige kaartjes!

Sonja van der Lugt zei

Mooi!! Vooral die tweede!

Je@net zei

Wow...twee prachtige kaarten, Brenda!

Marijke zei

Erg mooi de kaartjes, leuk de vele laagjes. de bovenste is mijn favoriet.
Groetjes,
Marijke

Boukje zei

Allebei mooi!
Groetjes Boukje.

Els zei

2 hele mooie kaarten Brenda en wat een pracht letters op de bovenste kaart.

Thamar, zei

hoi hoi


ooo ooo brenda wat mooi mooi mooi. super kaarten. uuuuhh maar waar blijven die mooie lo van je??? je bent toch niet gestopt??
Heb je een fijne moederdag gehad. hier wel lekker gebruncht en een mooi boek van william gekregen "rutger bakt"helemaal fout voor de lijn maar wel lekker. en van henk een heel lief kastje gekregen van oud grenen. Mijn vriendin heeft een meubelwinkel en zij had een lentefair dit weekend had ze het een herfstfair genoemd hadden we het ook geloofd maar goed. Daar even gaan kijken en daar stond het kastje en nu staat hij op mijn scrapkamer . en hij zit al helemaal vol!!! snap jij het. hihi.
groetjes Thamar

Jeanette zei

Wauw Brenda wat een mooie verhuiskaarten. Geweldig mooie kaarten maak jij!!

Groetjes Jeanette

Juisie zei

Oooh wat mooi! Vooral kaart nummer een is een bjoetie! Ik wil die serie eigenlijk al heel lang van EP, maar overtuig mezelf elke keer dat ik écht al genoeg papier heb. Maar als ik deze kaart dan weer zie... Prachtig!
groetjes Joyce

Wilma zei

Alle twee o zo mooi, vind de strikken zo leuk gedaan. Veel te zien op je kaarten zonder dat het te druk is, prachtig!!

Leanne zei

wow! Brenda these cards are just beautiful!!! thanks for visiting my blog..x

Gerdine zei

Erg mooi! Vooral die eerste, lekker vrolijk!

Dorota ma Kota zei

lovely!
I admire it even thought blue is not my favourite color :-)